Ønskebarn forum  
Gammel 19-03-2009, 21:02   #1
Chosy
Nykommer

Medlem siden: May 2008
Smile Medisinspørsmål ED ?

Hei !

Jeg skal gjøre ED i Russland, Alta Vita Moskva. Har nå begynt på Progynova, 2mg x 2 daglig i 10 dager, og så begynne på noe som er tilsvarende Progesterone, men et russisk navn som jeg tviler på at får tak i i Norge. Hva heter dette prerparatet er det "Progesterone" dere andre har brukt, og hvor mange mg pr. dag ? De snakker om enten 10 mg dersom ett prep., eller 100mg dersom ett annet, (jeg skal selvsagt sjekke dette med legen min her)?
Har dere andre brukt 4 mg daglig slik som meg, eller er det mer vanlig å bruke 6 mg, 2x 2x 2 daglig, slik jeg leste et sted noen gjorde ?

Kan dere også fortelle meg hva dere har brukt etter disse to medisinene sammen, som jeg har fått beskjed om å ta i 10 dager samtidig, og så vente på mensen, og så skal jeg starte på ny runde igjen, men de har ikke fortalt ennå om det er noen andre medisiner jeg skal ta senere ?
Og hvordan er det med sjekk hos gynekolog, ultralyd i denne perioden ? Når skjer det ?

Kan noen av dere som har gjort ED, gjerne Russland forteller litt hva dere gjorde ?
Taknemlig for svar !

Hilsen Chosy
Chosy er ikke logget på   Svar med sitat

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder