Ønskebarn forum  
Gammel 17-12-2015, 17:36   #201
Tussi85
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Ålesund
Standard

Hei damer og gratulerer med innsetting! Jeg så tråden nettopp og tenkte kanskje jeg kunne hoppe inn med et spørsmål? Jeg kjenner meg så godt igjen i alle tankene deres! Jeg hadde innsetting på St. olav 7 desember og har testdato 21 desember. Så da tror jeg jeg er på dpo 11 hvis jeg har skjønt det riktig. Har noen av dere erfaring med festeblødning? Jeg hadde en blødning i går og ble ganske nervøs av det. Jeg testet negativt i dag. Jeg fikk ingen egg på frys etter dette forsøket som er nr 2 så det blir en ny lang runde dersom det blir mislykket. Jeg fikk sette inn to egg - er det noen som har opplevd samme? Hilsen enda ei som venter i spenning!
Tussi85 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-12-2015, 19:49   #202
Mcbaby
Stadig innom

Medlem siden: Jun 2015
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Smurfie Vis innlegg
Spennende da damer! Mange spennende symptomer som kan være ett godt tegn!

Her har jeg mistet piffen..
Ingen symptomer eller bivirkninger av utrogest..
Har tidligere hatt begge deler og testet positivt på denne tiden.. nå 13 DPO og negativ test..
Trist å høre😔
Mcbaby er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-12-2015, 19:52   #203
Mcbaby
Stadig innom

Standard

Da skal egg tas ut på mandag og insett lille julaften... Så må ta det med ro i julen. Skal få gjester 1.juledag som skal være her over helgen. Vi for se hvordan det vil gå. Sist gang hadde jeg ikke så mye bivirkninger som jeg har denne gangen. Håper det ikke blir så ille når eggene tas ut.
Gammel 17-12-2015, 20:57   #204
Roli15
Fersk på forum

Roli15 sin avatar

Medlem siden: Oct 2015
Sted: Østlandet
Standard

Trist å lese Smurfie..

Spennende neste uke på deg da Mcbaby! Du får sette mannen i sving, her i huset ble det mye sofaligging på meg. Var riktignok på jobb dagen etter innsett, men gikk for halv maskin for å si det sånn. Så etter jobb ble det sofa igjen ;) Men alle er vel forkjellig. Lykke til uansett!
Fryseforsøk september 2015 - neg.
Forsøk nr2 ICSI des 2015 Termin september 2016!
Roli15 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2015, 08:10   #205
Mcbaby
Stadig innom

Standard

Disse legene altså... For å ikke bli overdosert av sprøyten og det er usikkert hvilken dose jeg skal ta i dag. Fikk jeg beskjed om å komme til Oslo for å gi blodprøve og ta en ul. Så har de ikke gjort noe klart. Ikke rekvisita som er klart. Og blod må tas før 9.30... Er redd han legen ikke har satt av en ul time heller.

Også har jeg stått opp så tidlig (ikke vandt til det nå som jeg legger meg sent) klarer så vidt å holde øynene åpen. Så må jeg vente her i 3 timer for Ul timen. Æsj... Merker jeg blir litt irriterent.
Gammel 18-12-2015, 09:57   #206
TheaS
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2015
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Smurfie Vis innlegg
Spennende da damer! Mange spennende symptomer som kan være ett godt tegn!

Her har jeg mistet piffen..
Ingen symptomer eller bivirkninger av utrogest..
Har tidligere hatt begge deler og testet positivt på denne tiden.. nå 13 DPO og negativ test..
Huff, føler med deg, samme her, 15 dpo er det vel idag og helt hvit test:-( Superkvalm da jeg stod opp, men det er vel progynovaen som spiller meg et puss da en vanlig bivirkning er kvalme Så her er piffen virkelig borte også.. også midt i julen da...god klem til deg!
TheaS er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2015, 11:27   #207
moi
Stadig innom

moi sin avatar

Medlem siden: May 2014
Sted: Nord-Trøndelag
Standard

Jeg ER så trett for tiden...*gjesp*
Skjønner ikke at det er mulig...
Magen ser ut som en ballong :( Har blitt litt hard i magen og til tider en del smerter :( Lurer på om det er medisinene som gjør det?
Vært sånn de siste par- tre dagene...
Aldri vært plaget med dette før liksom..

Prøvere siden 2005
1ivf 2007 -Negativ~ 2ivf 2007 - Negativ ~ 3ivf 2009 - Negativ ~ 1frys 2010 - Negativ ~ 4ivf 2015 - Negativ ~ 5ivf 2015- Negativ ~6ivf 2015 - Negativ
moi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2015, 12:21   #208
Mcbaby
Stadig innom

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av moi Vis innlegg
Magen ser ut som en ballong :( Har blitt litt hard i magen og til tider en del smerter :( Lurer på om det er medisinene som gjør det?
Sliter litt med det nå, er veldig oppblåst i magen. Nå er jeg fortsatt i sprøyte fasen. Eggposene er ca 20mm. Tidligere har jeg alltid vært oppblåst etter innsett om det er fersk eller fryse spiller ingen rolle. Etter fryseforsøk i sommer hadde jeg en hel masse smerter som varte i en uke. Så gikk det over. Du bør se det Ann, eller ringe legen for å høre om hva det kan være.

Tretthet kan komme av crionone hvis du bruker det.
Gammel 18-12-2015, 14:15   #209
moi
Stadig innom

moi sin avatar

Medlem siden: May 2014
Sted: Nord-Trøndelag
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mcbaby Vis innlegg
Sliter litt med det nå, er veldig oppblåst i magen. Nå er jeg fortsatt i sprøyte fasen. Eggposene er ca 20mm. Tidligere har jeg alltid vært oppblåst etter innsett om det er fersk eller fryse spiller ingen rolle. Etter fryseforsøk i sommer hadde jeg en hel masse smerter som varte i en uke. Så gikk det over. Du bør se det Ann, eller ringe legen for å høre om hva det kan være.

Tretthet kan komme av crionone hvis du bruker det.
Bruker Cyclogest,Metformin,Prednisolon og Klexane.
Salig blanding...

Prøvere siden 2005
1ivf 2007 -Negativ~ 2ivf 2007 - Negativ ~ 3ivf 2009 - Negativ ~ 1frys 2010 - Negativ ~ 4ivf 2015 - Negativ ~ 5ivf 2015- Negativ ~6ivf 2015 - Negativ
moi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2015, 15:34   #210
Hildur
I en klasse for seg

Hildur sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Nord-trøndelag
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av moi Vis innlegg
Du var jo overstimulert. Og dersom egget nå fester seg kan symptomene være oppblåst pga væske, smerter bl.a. Enkelte må inn og tømmes for væske så følg med og ta kontakt med lege om det forverrer seg. Men dette lover godt synes jeg

Hildur er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder