Ønskebarn forum  
Gammel 15-10-2013, 14:14   #1
lilleklump
Stadig innom

lilleklump sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Sted: Oslo
Standard Fertilitetssenteret i Oslo

Hei. Er det noen som har erfaringer herfra? Helt ny på dette men føler meg positiv
lilleklump er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 19-12-2014, 16:19   #2
Kluss
Fullstendig hekta

Kluss sin avatar

Medlem siden: May 2008
Standard

Vi er ikke i forsøk nå, men fikk god oppfølging på våre to egenmekkede graviditeter som begge to, dessverre, gikk skeis. Venter nå på mens, slik at jeg kan starte med pergotime. Raskt å få time, godt å ha sykepleier Ingrid i andre enden av telefonen. Dyktige folk, vil jeg påstå. Føler meg trygg og godt ivaretatt der. Det teller mye.
SA okt 2014, uke 6+2
Negativ Pergo + Crinone jan/feb ´15 og april ´15
Gravid, august ´15. Termin april. lykke:
Kluss er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 03-02-2015, 22:00   #3
maramo
Fersk på forum

maramo sin avatar

Medlem siden: Jan 2015
Standard

Jeg er stadig hos de nå om dagen og får strålende hjelp skal på vår første icsi nå til uka
Føler oss godt tatt vare på og veldig hyggelige mennesker! Og det går vesentlig fortere enn ventelistene til offentlig.
maramo er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-04-2015, 05:52   #4
Karina
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2015
Standard

Hei

Jeg hører til der. Skal begynne på puregon 125 IE tredje blødningsdag neste gang jeg har mensen.

Har foreløpig vært der kun èn gang til forsamtale.

Hvilken lege går dere andre til?
Karina er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-04-2015, 09:06   #5
Duppen
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2011
Standard

Vi hører også til her. Gjorde de to første forsøkene på Riksen. For så vidt fornøyde med dem og de fikk meg jo gravid på to av to forsøk selv om det ikke ble barn av det. Hadde en lang pause og da vi skulle i gang igjen ringte Riksen og måtte utsette i flere måneder pga oppussing eller noe i den duren. Da ringte vi Fertilitetssenteret og kom raskt i gang der. Er fornøyd med Fertilitetssenteret og særlig sykepleierne som er veldig omsorgsfulle og søte. Må innrømme at jeg savner litt legen som fulgte meg opp i januar 2013 og som nå har sluttet. Men de er alrighte de to legene som er der nå også. Jeg har stort sett gått til Holst nå i søskenforsøkene.

Før siste forsøk nå kjøpte vi en tre-pack, så har to forsøk igjen på den. Har også sendt inn henvisning til Riksen hvis ikke forsøkene på Fertilitettsenteret holder. Kan bli dyrt i lengden, så derfor vurderer vi å gå tilbake til det offentlige etter hvert. Men håper vi slipper det og at spiren sitter neste gang!
Gammel 07-04-2015, 12:05   #6
Karina
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2015
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Duppen Vis innlegg
Vi hører også til her. Gjorde de to første forsøkene på Riksen. For så vidt fornøyde med dem og de fikk meg jo gravid på to av to forsøk selv om det ikke ble barn av det. Hadde en lang pause og da vi skulle i gang igjen ringte Riksen og måtte utsette i flere måneder pga oppussing eller noe i den duren. Da ringte vi Fertilitetssenteret og kom raskt i gang der. Er fornøyd med Fertilitetssenteret og særlig sykepleierne som er veldig omsorgsfulle og søte. Må innrømme at jeg savner litt legen som fulgte meg opp i januar 2013 og som nå har sluttet. Men de er alrighte de to legene som er der nå også. Jeg har stort sett gått til Holst nå i søskenforsøkene.

Før siste forsøk nå kjøpte vi en tre-pack, så har to forsøk igjen på den. Har også sendt inn henvisning til Riksen hvis ikke forsøkene på Fertilitettsenteret holder. Kan bli dyrt i lengden, så derfor vurderer vi å gå tilbake til det offentlige etter hvert. Men håper vi slipper det og at spiren sitter neste gang!
Så fint at du er ganske fornøyd med dem. Jeg har jo bare vært der til forsamtale. Er det lenge til du skal ha neste forsøk? Hvordan protokoll har du? Håper du klarer det på dette forsøket, selvfølgelig!
Karina er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 08-04-2015, 09:43   #7
Duppen
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2011
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Karina Vis innlegg
Så fint at du er ganske fornøyd med dem. Jeg har jo bare vært der til forsamtale. Er det lenge til du skal ha neste forsøk? Hvordan protokoll har du? Håper du klarer det på dette forsøket, selvfølgelig!
Ser ut til at vi rekker et forsøk før ferien, altså blir det i slutten av juni. Skal ha lang protokoll. Hadde kort-protokoll på forsøk nr 1 og 2, og blir ikke helt klok på hvorfor de mener jeg skal ha det ene eller andre. Spiller uansett ingen stor rolle for meg, jeg er heldig og reagerer lite på medisinene.
Når skal du i gang?
Gammel 08-04-2015, 10:52   #8
vanilla
Stadig innom

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Nordland
Standard

Hei! Vi hadde ivf forsøk nå i feb/mars hos fertilitets senteret og er kjempe fornøyd Veldig trivelig de som jobber der Er i dag 7+5 å var på ultralyd i går å fikk se hjertet slå og alt så fint ut Lykke til jenter!
vanilla er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder