Ønskebarn forum  
Gammel 25-08-2014, 12:28   #1581
Laydee
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2013
Sted: Tromsø
Smile

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Solbarn Vis innlegg
Gratulera til alle her inne med graviditetene! Og lykke til tom dere som er i forsøk nå!
Vi bestemte oss for å slappe av i sommer, og ta fatt på nytt forsøk nå på høsten. Forsøket er nå utsatt, da jeg er gravid ...! Jeg er veldig usikker, klarer ikke å glede meg... Skal på en ul på tirsdag, for å se hvordan det ser ut, og ta en bestemmelse på om vi skal ta morkakeprøve. Er det noen av dere som har gjort det? Usikker mtp abortrisikoen, samtidig vil vi jo gjerne vite at det er friskt!
Gratulerer så mye med graviditeten Solbarn, så fantastisk
Laydee er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 26-08-2014, 16:48   #1582
annnja
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2013
Standard

Gratulerer med graviditen solbarn Vi ble gravide for noen år siden, før min mann hadde testet seg for sykdommen vi nå vet han er bærer av, og vi bestemte oss da for å teste fosteret. Dette ble aldri noe av, da jeg aborterte i uke 7. Snakk med legene og sammen så finner dere løsningen som er rett for dere.
annnja er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 31-08-2014, 00:06   #1583
Solbarn
Fersk på forum

Medlem siden: Feb 2014
Standard

Takk for svar dere😊 vi var på ul den 26.8., er henvist videre til morkakeprøve. Er svært spent på det. Har tidligere vært gravid x 4 og mistet innen uke 10, har en datter som er frisk. Kjenner denne graviditeten mer med symptomer enn der jeg har mistet. Fikk vite at jeg var 8+1 på tirsdag, og vi så et fint bankende hjerte😊 lover bedre denne gangen, men klarer ikke å legge for mye i håpet...
Tar en dag av gangen😉
Solbarn er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 20-09-2014, 15:21   #1584
Laydee
Stadig innom

Standard

Hei dere gravide damer

Hvordan står det til? Er formen bra? Jeg har nå fem uker igjen til termin. Tiden har gått så fort. Formen er super, noe den har vært hele svangerskapet. Et merkelig svangerskap med null plager overhode. Jeg klager ikke altså :D Er så spent på hvordan lillegutt ser ut, kan nesten ikke vente

Håper iallefall alt er bra med dere også!
Gammel 26-09-2014, 12:28   #1585
annnja
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2013
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Laydee Vis innlegg
Hei dere gravide damer

Hvordan står det til? Er formen bra? Jeg har nå fem uker igjen til termin. Tiden har gått så fort. Formen er super, noe den har vært hele svangerskapet. Et merkelig svangerskap med null plager overhode. Jeg klager ikke altså :D Er så spent på hvordan lillegutt ser ut, kan nesten ikke vente

Håper iallefall alt er bra med dere også!
Heldig du som har hatt et såpass greit svangerskap til nå Jeg er 28 uker på vei, og kaster fortsatt opp nesten daglig, og er kvalm hele formiddagen og etter 5 på ettermiddagen. Jeg skal ha ei jente, og har forstått at det kanskje kan være noe av grunnen til at jeg er såpass dårlig.

Jeg gleder meg til hun kommer, men forsøker også å nyte graviditeten. Vi har jo tross alt jobbet lenge for dette følelsen når du kjenner liv i magen er jo ikke annet enn fantastisk :-D
annnja er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-10-2014, 21:47   #1586
Solbarn
Fersk på forum

Standard

Hei dere gravide👍😄
Her går det fortsatt bra! Utrolig! Er kommet til uke 15 nå! Dessverre fikk de for lite vev på morkakeprøven. Men nå skal vi inn til ny ul igjen, og vurderer da Evnt fostervannsprøve avhengig av hva ul viser. Men alt lover bra til nå! 😄
Håper formen din blir noe bedre snart annnja! Og kjekt å høre at du har det så bra laydee!
Jeg har det i hovedsak bra, men er noe plaget med en del hodepine og noe bekkenplager... Synes det er litt tidlig, men skal til fysio og få noen øvelser... 😉

Lykke til videre alle sammen hvor enn dere er i løpet! Ønsker dere alle godt håp!
Gammel 24-10-2014, 11:10   #1587
t&t
Stadig innom

Medlem siden: May 2013
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Solbarn Vis innlegg
Hei dere gravide👍😄
Her går det fortsatt bra! Utrolig! Er kommet til uke 15 nå! Dessverre fikk de for lite vev på morkakeprøven. Men nå skal vi inn til ny ul igjen, og vurderer da Evnt fostervannsprøve avhengig av hva ul viser. Men alt lover bra til nå! 😄
Håper formen din blir noe bedre snart annnja! Og kjekt å høre at du har det så bra laydee!
Jeg har det i hovedsak bra, men er noe plaget med en del hodepine og noe bekkenplager... Synes det er litt tidlig, men skal til fysio og få noen øvelser... 😉

Lykke til videre alle sammen hvor enn dere er i løpet! Ønsker dere alle godt håp!
Gratulerer!
Krysser fingrene for at dere fortsetter og få gode nyheter framover😄
Jeg er nå i uke 33, og alt ser bra ut! Jeg fikk også bekkenplager i uke 15,men fysio/osteopat reddet meg med gode øvelser og behandling. Så plagene har vært mye mindre enn forventet! Hold deg i aktivitet er mitt beste tips + få noen gode øvelser!
Lykke til videre alle sammen💗
t&t er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 02-11-2014, 04:46   #1588
Laydee
Stadig innom

Standard

Vår lille skatt ble født igår 1.nov. Kl 17.30. Det var 18 steinharde timer og jeg er sikker på at hele unn hørte meg 😝 Men det er glemt nå og vi bare koser oss med vår hjerteknuser
Gammel 02-11-2014, 09:35   #1589
Solbarn
Fersk på forum

Standard

Sitat:
Vår lille skatt ble født igår 1.nov. Kl 17.30. Det var 18 steinharde timer og jeg er sikker på at hele unn hørte meg 😝 Men det er glemt nå og vi bare koser oss med vår hjerteknuser
Gratulerer så mye! Og kos dere😊
Her går det også fremover, ser bra ut til nå😄 uke 17 nå!
Gammel 07-11-2014, 13:10   #1590
t&t
Stadig innom

Medlem siden: May 2013
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Gratulerer😄👏Så stas!!! Kos dere i denne magiske tiden💞
t&t er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder