Ønskebarn forum  
Gammel 02-09-2003, 09:19   #101
Lena
Fersk på forum

Lena sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted:
Standard Oppdatering fra meg også!

Jeg er ikke innom her så ofte for tida, siden PC'n hjemme har kollapset >:(
Så utrolig mange som er med i klubben! Det begynner jo å bli veldig spennende for de fleste av oss.
Det er mye trist lesig i augustklubben, men vi får stå på og ikke miste motet.

Selv har jeg gått 7 dager på sprøyter og begynner å kjenne at det skjer noe der nede. Skal på kontroll på fredag, og regner med at det blit uttak på mandag. Da blir det samme antall dager på sprøyter som sist, og da var jo egga kjempefine. Dette blir fjerde ordinære forsøk for oss, men det er like spennende hver gang.

Jeg ønsker oss alle lykke til, og håper at septemberklubben blir bedre enn augustklubben.
Lena er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 03-09-2003, 15:14   #102
Slettet bruker
Gjest

Standard Re: September klubb!

Jeg ser det har blitt relativt "stille" i septemberklubben. Stille før stormen?

Det er vel noen her inne som allerede har fått satt inn embryo? Ventetiden der er vel lang, tenker jeg. Selv synes jeg ventetiden til første ultralyd er veldig lang nå. Skal inn på lørdag. er så bekymret for at det ikke er modent nok der nede... Har de siste tre dagene vært litt småkvalm, særlig på morgenen. Og idag har jeg ikke klart å spist noe særlig. Greier ikke tanken på å lage middag, så det skulle min kjære ta seg av når han kommer hjem fra jobb.

Noen flere som har det sånn? Jeg tror ikke jeg er overstimulert heller, for jeg har ikke smerter i magen. det bare stikker litt av og til, og jeg føler meg litt oppblåst, men det er vel normalt? ???

Fikk en knekk igår da jeg leste hva dr. Magnus skrev om overvekt og ivf, og at det var dårligere sjanse til å lykkes ved BMI over 30. :( Jeg har BMI på 33 nå (gått opp ifm pergotimen), selv om det ikke vises på meg at jeg veier så mye. (Mye muskler og løs hud fra før jeg slanket bort 40 kg) Er det noen her inne som har erfaring med dette?

Nå går det imidlertid mye bedre! Sier til meg selv at HVIS det ikke lykkes denne gangen, ja, da skal jeg slanke bort de siste 12 kiloene og starte på igjen ved godt mot neste gang. ;)

Det er dessuten hyggeligere lesing i august-klubben også nå

xxxxx fra Martha
  Svar med sitat
Gammel 03-09-2003, 17:51   #103
Mammamia
Husvarm

Mammamia sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Trondheim

Hei jenter,

da prøver jeg meg på en oppdatering. Jeg prøver til og med å få med meg fargene og fontene som snoop så fint laget. Håper det ble riktig nå da.

Listen begynner å bli veldig lang, det kommer stadig flere til - velkommen skal dere være.

Jeg har vært på min første kontroll i dag og alt så bra ut. Så i morgen er det sprøytestart. Innføringen i sprøytestikkingen gikk litt raskt, men jeg håper jeg fikk med meg det meste.

Nå blir det aller mest spennende å følge med dere som allerede venter og venter og venter....

liselotte:[glow=blue,2,300]porsgrunn[/glow]2 icsi, spraystart 02/8, Sprøytestart 13/8, uttak 26,8, innsetting 28/8
Lillemor:[glow=pink,2,300]Haukeland[/glow] 1.forsøk, spraystart xx/x, Sprøyestart xx/x, uttak 27/8, innsetting 29/8
Vilde i Bergen:[glow=yellow,2,300]xxx[/glow][u]3. forsøk, spraystart xx/x, sprøytestart xx/x, uttak xx/x, innsetting 1/9
Trudemor: [glow=red,2,300]St. Olavs[/glow] x. forsøk, spray 20/7, sprøyter xx/x, uttak uke xx
Synne:[glow=lime,2,300]Tromsø[/glow] 1. forsøk, spray 30/7, sprøyter 21/8, uttak uke xx
Snoop:[glow=red,2,300]St. Olavs[/glow] 3. icsi, spray 3/8, sprøyter 20/8, uttak uke xx
Agnes:[glow=green,2,300]Riksen[/glow] 4.ivf, spray 4/8, sprøyter 21/8, uttak uke 36
Ninnia:[glow=green,2,300]Riksen[/glow]1. ivf, spray 20/7, sprøyter 22/8, forsøk avbrutt :'(
Adek:[glow=green,2,300]Riksen[/glow]3.ivf, spray 5/8, sprøyter21 /8, uttak 4/9
Kristina:[glow=yellow,2,300]xxx[/glow]3. forsøk, spray xx/x, sprøyter xx/x, uttak uke 36
Hjenta2:[glow=purple,2,300]Medicus Tr. heim[/glow]2. forsøk, spray 4/8, sprøyter 27/8, uttak uke 37
Lena:[glow=blue,2,300]Porsgrunn[/glow]2. ivf (søskenfors), spray 6/8, sprøyter 27/8, uttak uke xx
Tillajo:[glow=brown,2,300]Danmark[/glow]2. søskenfors, spray 6/8, sprøyter 20/8, uttak uke xx
Martha:[glow=red,2,300]St.Olavs[/glow]1. icsi, spray 14/8, sprøyter 28/8, uttak uke 37
Cesilie1,[glow=green,2,300]Riksen[/glow]1. forsøk, spray 17/8, sprøyter xx/x, uttak uke 39
Mg,[glow=lime,2,300]Tromsø[/glow][u]4. forsøk donor, inseminering ca 15/9
Helle:[glow=red,2,300]St. Olavs[/glow] 1. forsøk, spray 18/8, sprøyter xx/x, uttak uke xx
Mammamia:[glow=orange,2,300]Ullevål[/glow]1. forsøk, spray 20/8, sprøyter 4/9, uttak uke xx
Bambini:[glow=green,2,300]Riksen[/glow]2. icsi, spray 21/8, sprøyter 11/9, uttak uke 39
illemegl:[glow=red,2,300]St. Olavs[/glow]2.icsi, spray 22/8, sprøyter 11/9, uttak uke xx
Beatrice:[glow=orange,2,300]Ullevål[/glow] 1.forsøk, spray 22/8, sprøyter xx/x, Uttak uke xx
Linda:[glow=blue,2,300]Porsgrunn[/glow]2. icsi, spray aug, sprøyter xx/x, uttak uke xx
Monica:[glow=brown,2,300]Danmark[/glow]3. icsi, spray aug, sprøyter xx/x, uttak uke xx
Mille:[glow=purple,2,300]Tr. heim[/glow]6. forsøk (mistet tvill. på 2.), spray 29/8, sprøyter 16/9, uttak uke 39
Ing 74:[glow=red,2,300]St. Olavs[/glow]3. icsi, spray xx/x, sprøyter xx/x, uttak uke 41

Klem Mammamia
Gammel 03-09-2003, 20:39   #104
Ninnia
Nykommer

Ninnia sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted:

Hei Mammamia,
så godt at alt så bra ut på kontrollen i dag , lykke til med sprøytesettingen( selv synes jeg alt gikk mye raskere etter jeg startet på sprøyter)
I dag kjenner jeg murring i magen, så da kommer vel mensen i løpet av kvelden tenker jeg, og da begynte jeg med nedtelling til når ca jeg skal ringe Riksen å starte igjen, litt ivrig :. I slutten av denne mnd har mannen min og jeg bestemt oss for å reise bort på en lang weekend ett eller annet sted i verden, bare for og komme oss bort litt
Lykke til, skal krysse alle fingre for deg ;)
mange klemmer, Ninnia.
Ninnia er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 04-09-2003, 15:59   #105
Adek
Stadig innom

Adek sin avatar

Sted: OSLO
Standard Uttak overstått!!

Hallo dere!

I dag har jeg vært til egguthenting, og det gikk over all forventning. Det ble 19 egg så jeg bør vel kalles en skikkelig verpehøne -he-he!

Er groggi og øm i magen men men det er vel å forvente.
Er spent på å høre resultatet av befrukningen i morgen.

Det er en del som står på uttak denne uke, hvordan har det gått med dere??

Klem
Gammel 04-09-2003, 19:09   #106
Ninnia
Nykommer

Ninnia sin avatar

Sted:

Så utrolig bra Adek :D Lykke til imorgen da du skal ringe inn og lykke til med innsettingen igjen ;)
Mange klemmer, Ninnia.
Gammel 05-09-2003, 17:05   #107
Adek
Stadig innom

Adek sin avatar

Standard Og resultatat er....

...Av 19 egg er 10 befruktet!
Vi ser oss fornøyd med det og håper gullegget er blant de 10.

Måtte alle gode ting være 3.....Innsetting til søndag og da starter den skikkelige nerveturen :o

Stå på alle jenter og gutter,

Ønsker dere alle en god helg og måtte det bli en flott september måned!
Gammel 05-09-2003, 17:09   #108
Adek
Stadig innom

Adek sin avatar

Takk for det Ninnia!! Ønsker deg lykke til igjen med ny oppstart. Trist at forsøket deres ble avbrutt men det skal ikke hende ikke igjen.

Klem

[quote author=Ninnia link=board=klubb;num=1057757894;start=105#105 date=09/04/03 klokken 19:09:32]Så utrolig bra Adek :D Lykke til imorgen da du skal ringe inn og lykke til med innsettingen igjen ;)
Mange klemmer, Ninnia.[/quote]
Gammel 05-09-2003, 21:24   #109
Ninnia
Nykommer

Ninnia sin avatar

Sted:

Takk til deg også Adek Neste gang, skal det nok gå bedre, så får jeg også bedre oppfølging...
10 befrukta egg, det er kjempe bra, Gratulerer (jeg ble så glad da jeg leste det) Lykke til på søndag, skal tenke masse på deg å krysse fingrene
Mange klemmer, Ninnia.
Gammel 05-09-2003, 22:08   #110
Milla
Fersk på forum

Milla sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo

Hei alle sammen
Er der plass til et nytt medlem?
Jeg har sjekket sidene nå et par dage og tror jeg trenger dere.
Står over for mit 2.ivf forsøk, på ullevål.
På første forsøg blev jeg overstimulert, og var ganske dårlig i 2 uker, så helt naturlig jeg gruer jeg meg litt til dette forsøk.
Jeg er 37 år og min mann er en del år yngre, så jeg føler jo at jeg ikke har masse tid!!!!!!
Jeg klare kun å se at en av dere holder til på ullevål, eller er der flere ?
Jeg startet med nesespray 25.aug

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder