Ønskebarn forum  
Gammel 10-09-2003, 17:44   #141
Synne
Fersk på forum

Synne sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted:
Standard Re: September klubb!

Hei Agnes ;D

Fikk meg en go latter av det siste innlegget ditt. Vet akkurat hvordan du har det. det går nesten ikke et tidels sekund uten at jeg kjenner etter symptomer...
Synes tiden snegler seg avgårde. Nå er jeg på rugedag 8. Det er en lidelse å gå på do, for jeg er så redd for hva som skal dukke opp på papiret :o

Nei tålmodighet kom til meg, her skal du få hvile ;)

Er det noen som vet noe om snoop. Hun skulle ha uttak samtidig med meg, men siden da har hun ikke lagt noen innlegg her

KLEMS
Gammel 10-09-2003, 19:17   #142
Lillemor
Gjest

Standard ;)Re: September klubb!

Hei ;)
Ja i morgen skal jeg på kk og ta blodprøve på 14. rugedag................................
Følelsen er veldig blandet, først var jeg sikker på at dette ikke gikk, men nå vet jeg ikke. Går rundt og venter på mens,( føler meg litt premenstruell, er hissig til tider,) men den er ikke kommet enda, heldigvis Kjenner etter symtomer, men finner ingen, apsolutt ingenting. Det blir utrolig spennende i morgen.
Lurer på om det er vanlig å ha symtomer på eventuelt mens eller graviditet så tidlig ? Når pleier mens å komme etter et forsøk ?
Lykke til alle rugere og alle dere andre ;)
Mange lykke klemmer fra Lillemor
  Svar med sitat
Gammel 10-09-2003, 19:47   #143
Adek
Stadig innom

Adek sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: OSLO

Hallo dere

Lillemor: Så spennende det blir for deg i morgen, lykke til! Jeg har tidligere fått mens før blodprøvedagen, det virker jo veldig lovende når den har holdt seg unna så langt! Det varierer nok veldig når mensen kommer, men de sier jo ca 14 dager etter innsetting hvis det går galt.
Er også mektig imponert over at du har klart å holde deg uten å ta en hjemmetest. Jeg er nok på nivå med Agnes, vurderer å ta en test på dag 8 eller 9 hvis jeg ikke begynner å blø i mellomtiden.

Tiden etter innsetting er for meg grusom. Går også og kjenner på alle tegn, brystene er kjempeømme, men det vet jeg er progesteronen. Glemmer å puste, ser ut av vinduet på jobben og skvetter når telefonen ringer......Konstant en grue seg følelse som ikke slipper tak i magen/ hjertet!!! Ååååååå, jeg tar meg selv i å drømme om en koselig tilfreds jul, en forventningsfull mai måned og en deilig sommer med barnevogn!! :-[

Tror det blir vårt siste forsøk, kan ikke forestille meg å orke dette en gang til hvis det går galt!
Men dette er vel ikke dagen å deppe på, MÅ tenke positivt, for alt jeg vet får vi alle 3 ønskebarna med en gang
;D
Gammel 10-09-2003, 19:52   #144
Adek
Stadig innom

Adek sin avatar

Sted: OSLO

Hallo Synne, skulle jo ønske deg også lykke, lykke til med de siste pinfulle dager!!!!!!

Kanskje du lurer til deg en test før helgen...? :o

Stooooor klem fra[glow=red,2,300][/glow]
Gammel 11-09-2003, 12:40   #145
bambini
Nykommer

bambini sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted:

Lillemor: håper å høre fra deg i dag uansett hvordan det går. Håper på det beste for deg. Kanksje blir du den første i klubben med smilefjes :D

Adek: jeg har de samme forventningene som deg tror jeg. Har jo enda ikke kommet så langt som deg, skal starte med sprøyte i dag. Men går rundt å tenker på hvor koselig det hadde vært i julen og fortalt alle i familien om graviditet. Og så noe så banalt som at det faktisk hadde vært kos og sagt nei takk til det glasset med rød vin til julemiddagen. Så tenker jeg på mannen min som har bursdag på samme tid som vi egentlig kunne hatt termin dersom det blir noe av.......føler meg helt teit som går rundt å tenker alt dette uten å ha satt inn noe egg en gang :-/

Hvordan går det med dere cecilie 1 og mille. Vi ligger vel helt likt i løypa trolig. Er dere like utålmodige som meg?!

Har vært så hissig om dagen jeg. Disse hormonene gjør meg farlig nesten. Her om dagen ble jeg så fornærmet på mannen min da han sa at vi kanskje ikke trengte å kjøpe potetgull (han ville vel bare mitt beste), men jeg tolket det jo som det verste, at han mente jeg var for tykk. SÅ da spaserte jeg rett ut av butikken og begynte å gå hjem (som da var ca. 10 km unna).....han tok meg igjen oppi svingen der og fikk overtalt meg til å sitte på , men da var jeg jammen ikke bli >:( ....gleder meg bare til å bli ferdig med dette :P

klem
Gammel 11-09-2003, 13:14   #146
Liselotte
Nykommer

Liselotte sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted:

En kjapp oppdatering fra meg her. Skulle egentlig tatt en hjemmetest i dag tidlige, men har dessverre begynt å få blødninger (ikke riktig mens - men.....) Vil vente med test til i kveld etter jobben. Sender en oppdatering på hva det ble til, men her har jeg ingen store forhåpninger jenter!!

Klem fra Liselotte

Søknad registrert hos region øst 6.7.04. Godkjent 3.12.04. Papirer sendt til Colombia 25.1.05. DVA 7.6.05. Distrikt 21.6.06. Oppdaterte papirene 23.6.06. TILDELING 17.7.06

Liselotte er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 11-09-2003, 14:17   #147
Agnes
Gjest

ÅHHHH! Vi gir ikke opp ennå?

Skjønner godt at du begynner å tvile. :-/

Jeg krysser alt som kan krysses! ;)

Klem fra Agnes
  Svar med sitat
Gammel 11-09-2003, 15:11   #148
Lillemor
Gjest

[move][glow=red,2,300]JIPPPI JEG HAR BABY I MAGEN [/glow][/move]

kan ikke tro det er sant

[move][glow=red,2,300]sender masse babystøv [/glow][/move]

lykke til alle sammen
klem fra lykkelige lillemor
  Svar med sitat
Gammel 11-09-2003, 15:57   #149
Agnes
Gjest

GRATULERER!!!! :D :D :D :D :D

Så bra! Nå¨håper vi andre at det drysser litt englestøv på oss også!

Kos deg masse!(heldiggris, he, he!)

Klem fra Agnes
  Svar med sitat
Gammel 11-09-2003, 16:41   #150
Lena
Fersk på forum

Lena sin avatar

Sted:
Standard Gratulerer Lillemor

:D :D :D :D :D
Det er en utrlolig deilig følelse å få positivt resultat.
Jeg suger til meg alt støv, og håper at et av de jeg satte inn i dag fester seg og blir til en baby i løpet av noen måneder.

Kos deg med graviditeten.

Stor klem fra Lena
Lena er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder