Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Forsøksklubbene (måned)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19-05-2003, 23:25   #1
Corsica
Nykommer

Corsica sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Ullensaker
Standard Re: mai klubb- liten oppsummering..

Hallo optimisten

Jeg synes du har gjort en bra jobb.
Jeg begynner sprøytene 21 mai, om to dager, og det skal bli så godt å komme ordentlig igang. :D

Hilsen Corsica :

PS. Har sprayet siden 3 mai, så nå begynner jeg å bli lei den sprayen. Sår nese og smådepp, og amper. :-/
Gammel 20-05-2003, 08:16   #2
Maye
Gjest

Glemte meg :'(

Men, jeg kan oppdatere meg selv jeg:
Maye………………spray 01.05…………… sprøyte 13.05………… Uttak uke 3………… I Porsgrunn

Skal på UL til torsdag, spent nå
  Svar med sitat
Gammel 20-05-2003, 12:18   #3
Monica
Fersk på forum

Monica sin avatar

Sted: Akershus

[quote author=optimisten link=board=Generelt;num=1053377796;start=0#0 date=05/19/03 klokken 22:56:36]Jeg begynte å miste oversikten jeg... ble så mange innlegg etterhvert. Håper ikke jeg har oversett noen, men skriv dere gjerne opp... gjerne med testdato også...

Wenche………………spray 15.04…………… * * *sprøyte 29.04………… * * *Uttak uke 20………… * * *I Porsgrunn
Harefrøken…………spray 08.05……………..sprøyte………………… * * *Uttak uke……………. * * *I RH
Corsica……………………. * * *spray 03.05……………..sprøyte………………… * * *Uttak uke 23………… * * *
Marit……………………. * * *spray 09.05…………… * * *sprøyte 28.05………… * * *Uttak uke 24………… * * *
Lena……………………. * * *spray …………………. * * *sprøyte ……………….. * * *Uttak uke……………. * * *
Adek……………………. * * *spray………………….. * * *sprøyte………………… * * *Uttak uke 08.5 ? …… * * *
Heidi……………………. * * *spray 24.04…………… * * *Sprøyte………………… * * *Uttak uke 21? ……… * * *
Luske……………………. * * *spray 24.05…………… * * *sprøyte………………… * * *Uttak uke……………. * * *
KJA……………………. * * *spray 11.05…………… * * *sprøyte………………… * * *Uttak uke 24………… * * *
Linda……………………. * * *spray 10.05…………… * * *sprøyte 21.05………… * * *Uttak uke……………. * * *I Porsgrunn
Tokaos……………………. * * *spray 03.05…………… * * *sprøyte 22.05………… * * *Uttak uke 23………… * * *I RH
Bente……………………. * * *Spray…………………... * * *sprøyte 14.05………… * * *Uttak uke 22………… * * *
Optimisten…………… * * *spray 08.04…………… * * *sprøyte 30.05………… * * *Uttak uke 20………… I Porsgrunn
Maye………………spray 01.05…………… sprøyte 13.05………… Uttak uke 3………… I Porsgrunn
[/quote]
Monica.........spray 24.05............sprøyte 11.06....uttak 23.06
Gammel 20-05-2003, 12:44   #4
Maye
Gjest

Takk Optimisten,
Ups - ser ut som jeg har fått inn en liten trykkleif der.... Uke 3 blir litt lenge å vente før uttak :o, uke 23 er mye bedre ;D
  Svar med sitat
Gammel 20-05-2003, 12:54   #5
Lena
Fersk på forum

Lena sin avatar

Sted:

:'( :'( Da har jeg testet igjen, og må nok innse at dette fryseforsøket også har mislykkes.
Ser nå frem til sommer og sol og skal lade kreftene til nye forsøk til høsten. Jeg tar forsøkene i Porsgrunn, og har hatt et forsøk + to fryseforsøk.

Til alle dere andre i maiklubben:

Stå på ! og lykke til!

Stor klem fra Lena :-*
Lena er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 20-05-2003, 13:35   #6
Monica
Fersk på forum

Monica sin avatar

Sted: Akershus

Hei mai klubben.
Lurte på om jeg kunne være med på denne mai klubben.
Er ny her inne,men er innom her mange ganger om dagen :DSkal begynne med spray til lørdag 2405.Dette er vårt andre forsøk så jeg håper det går med to blå streker denne gangen. Håper det drysser masse baby dryss over oss alle her inne. Lykke til alle sammen.
Klem fra Monica
Gammel 22-05-2003, 11:15   #7
Maye
Gjest

Da har jeg vært på UL, og fått endelige datoer
Kahn fant 3 store eggposer på den ene siden og 4 på den andre. Trodde nesten det var mer, men Kahn var fornøyd og det er viktigst. ;)
Så, nå har han økt dosen min fra 125 til 150 frem til lørdag, søndag kl 2300 settes eggløsningsprøyten og tirsdag 9.30 blir det uttak. Pga fridagen til torsdag blir det ikke innsetting før til fredag 12:30, så da drar vi på shopping/harry tur til Strømstad på torsdagen for å slappe av. ;D

Sitat:
Wenche………………spray 15.04…………… * * *sprøyte 29.04………… * * *Uttak uke 20………… * * *I Porsgrunn
Harefrøken…………spray 08.05……………..sprøyte………………… * * *Uttak uke……………. * * *I RH
Corsica……………………. * * *spray 03.05……………..sprøyte21.05……………… * * *Uttak uke 23………… * * *
Marit……………………. * * *spray 09.05…………… * * *sprøyte 28.05………… * * *Uttak uke 24………… * * *
Lena……………………. * * *spray …………………. * * *sprøyte ……………….. * * *Uttak uke……………. * * *
Adek……………………. * * *spray………………….. * * *sprøyte………………… * * *Uttak uke 08.5 ? …… * * *
Heidi……………………. * * *spray 24.04…………… * * *Sprøyte………………… * * *Uttak uke 21? ……… * * *
Luske……………………. * * *spray 24.05…………… * * *sprøyte………………… * * *Uttak uke……………. * * *
KJA……………………. * * *spray 11.05…………… * * *sprøyte………………… * * *Uttak uke 24………… * * *
Linda……………………. * * *spray 10.05…………… * * *sprøyte 21.05………… * * *Uttak uke……………. * * *I Porsgrunn
Tokaos……………………. * * *spray 03.05…………… * * *sprøyte 22.05………… * * *Uttak uke 23………… * * *I RH
Bente……………………. * * *Spray…………………... * * *sprøyte 14.05………… * * *Uttak uke 22………… * * *
Optimisten…………… * * *spray 08.04…………… * * *sprøyte 30.05………… * * *Uttak uke 20………… I Porsgrunn
Maye………………spray 01.05…………… sprøyte 13.05………… Uttak 27.05 ………… I Porsgrunn *
Monica.........spray 24.05............sprøyte 11.06....uttak 23.06
Det var leit å lese, Lena, håper det går bra med deg. Stor trøsteklem sendes over til deg i "bits and bytes"
  Svar med sitat
Gammel 22-05-2003, 20:24   #8
Frida
Stadig innom

Frida sin avatar

Sted:

Det er første gangen jeg er inne her, og lurer på hvordan man blir med i klubben. Jeg beynte med spray 2. påskedag, og sprøyte 15.mai og skal vel inn til uka på Rh.
Frida er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 22-05-2003, 21:37   #9
Maye
Gjest

Hei Frida, velkommen i klubben.
Vi ligger omtrent likt, skal ha uttak til tirsdag og håper å få tilbake gulleggene våre til fredag.

Har du fått noen dato for uttak enda, eller skal du til kontroll snart?

Svar med sitat
Gammel 23-05-2003, 10:15   #10
Frida
Stadig innom

Frida sin avatar

Sted:

Til Maye.

Jeg skal på 2. kontroll på Rh i dag. Regner med et uttak på mandag, tirsdag ??? De oppdaget en cyste på ene eggstokken tidligere denne uka, og jeg er veldig spent på om den vil ødelegge noe. Og ja, jeg er spent. Dette er mitt 4. forsøk, forsøk nr. 2 resulterte i en skjønn liten gutt som nå er 1 1/2, så det nytter

Hvor skal du ta ut eggene ?

Lykke til . :
Frida er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder