Ønskebarn forum  
Gammel 05-05-2003, 10:27   #21
tokaos
Husvarm

tokaos sin avatar

Medlem siden: May 2003
Standard Re: Mai klubb?

Jeg og vil være med!!! Startet på spray lørdag 3. mai, (og svettet som en gris første natt...), merker ikke noe mer spennende foreløpig - virker den tro?

Dette er vårt første forsøk, på RH. Bruker Suprecur og skal sprøyte med Gonal F. Uttak uke 23 er planen, og skal starte sprøyter rundt 22. mai ...

:
Gammel 05-05-2003, 16:56   #22
Corsica
Nykommer

Corsica sin avatar

Sted: Ullensaker

Da holder du og jeg følge nesten dag for dag. Jeg begynte sprayen 3 mai, Synerela, skal begynne med sprøytene, Puregon, 21 mai, og uttak/innsetting uke 23. Regner med mandagen i den uken. Jeg har ikke merket noe av sprayen ennå, men det pleier jeg ikke å gjøre så tidlig heller. Dette er fjerde forsøk. :P :-/

Hilsen Corsica : *

PS. Den virker helt sikkert, det pleier å være den letteste delen.
PS. Det er sikkert gubben som merker det mest, humøret begynner tidlig å blåse ut av mine ører. :D Ellers merker jeg mindre av Synerela enn av Suprecur. Jeg skal til blodprøve og ultralyd 28 mai, hva med deg, møtes vi?
Gammel 05-05-2003, 17:08   #23
tokaos
Husvarm

tokaos sin avatar

Standard Re: Mai klubb?/Corsica

Hvor tidlig har du merket noe til sprayen da? Ser jo at du (dessverre) :( har en viss fartstid i dette gamet. Har jo skjønt at dette er "the easy bit", men det er ikke fritt for at man kjenner etter likevel. Jeg mener, den listen over vanlige bivirkninger var ikke akkurat kort :o

Kanskje vi havner på uttak sammen, og på kontroller og barsel og alt annet bra senere ... det er jo lov å håpe!
Gammel 06-05-2003, 14:14   #24
tokaos
Husvarm

tokaos sin avatar

Standard Re: Corsica

Jo, når er det jeg skal på ul da ??? ... Jeg skal såvidt jeg husker begynne på sprøyter (gonal F) den 22. Sikkert ikke langt mellom oss i alle fall siden vi begynte på spray samme dag, og skal ha uttak samme uke
Gammel 06-05-2003, 16:42   #25
Corsica
Nykommer

Corsica sin avatar

Sted: Ullensaker
Standard Re: Mai klubb? Tokaos?

Til Tokaos
Du har sikkert fått en liten bunke med papirer fra Riksen. Med der er det to papirer for blodprøvetagning, med dato på. Første gangen skal du bare ta blodprøve, siste gangen så må du tilbake til Riksen senere på dagen for UL. Jeg pleier å be meg fri den dagen, blir litt stressa og rekker vanligvis ikke å jobbe noe særlig mellom tidene, dessuten blir de jeg jobber med lett nysgjerrige. Det er også fri dagen etter jeg har vært der. Hurra! ;D :o :

Hilsen Corsica
PS. Tror at den nesesprayen har allerede fått meg til å gå opp et par kilo.Uff. :'( :o :-[
Greit for meg også, bor 15-20 minutter bil fra Rikshospitalet. Det var ganske stille på Riksen når jeg var å snappet den siste flasken med Synerela, de la den av til meg, men jeg var der med en gang det åpnet, skulle du kanskje hatt , Synerela eller Suprecur?
Gammel 06-05-2003, 17:58   #26
KJA
Nykommer

KJA sin avatar

Sted:

Jeg vil gjerne også være med! Starter med sprøyter 11/5, med forhåpentlig uthenting i uke 24! Første gang og veldig spennende
KJA er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-05-2003, 18:36   #27
tokaos
Husvarm

tokaos sin avatar

Standard Re: Mai klubb? Corsica

Joa, Corsica - her er papirene. De ligger jo hjemme, og ikke på jobb selvsagt. Som jeg mente å huske - blodprøve 22 mai, og sprøytestart samme dag. Hjemme står det - det blir vel riksen det, likevel. Så greit for meg å dra dit heldigvis ;)

Så skal jeg på UL den 28. mai, ja! Så da spørs det om vi kan hilses i gangene ;D Heldigvis slipper vi å toge gjennom alle pressefolkene som var der når vår alles kjære Maud A. ble født. (Var der og hentet medisinene dagen etter - du milde for et kaos!)

Kilo har jeg forsåvidt så det holder av, men har ikke merket noe spesielt enda. Trodde det var nålene som var verst på den fronten, jeg ???

Klem, Tokaos
Gammel 06-05-2003, 22:37   #28
Maye
Gjest

Standard Adek og Lena - hvordan går det?

Heisan,
Adek, har du vært til uttak nå?
Krysser fingrene for at alt gikk etter planen og at du snart har smått å ruge på.

Lena - har du fått tilbake iseggene dine i dag? Krysser fingrene for deg.

Og alle andre - lykke til, vi begynner å bli en ganske stor gjeng nå.
  Svar med sitat
Gammel 06-05-2003, 23:10   #29
Lena
Fersk på forum

Lena sin avatar

Sted:

Ja, iseggene er på plass. 2 stk 8 delte egg!
Da er det bare å vente, vente vente....
Testing 17. mai.
Lena er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 07-05-2003, 09:09   #30
Maye
Gjest

Å så spennende da Krysser fingrer for at det blir en dag med kun rødt på flaggene og blå + eller streker på deg.

Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder