Ønskebarn forum  
Gammel 16-01-2007, 10:49   #1
Endelig
Svart belte på forum

Endelig sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Standard Aprilklubben 2007 skravletråd

Siden det er foretatt klubbåpning både i mai og juni, ønsker jeg velkommen også til alle som skal ha forsøk i april!
Gammel 21-01-2007, 13:47   #2
Ophelia
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Standard

Hei,
Da legger jeg inn noen ord her. Hvis mensen kommer "right on time" har vi beregnet innsetting uke 13, hvis ikke blir det noen dager ekstra på nesespray og innsetting uke 15. Uke 14, midt i påsken, var egentlig vår uke... Men nå gleder vi oss, :kryss: og håper på det beste!
Var til forsamtale i Porsgrunn denne uka. De var virkelig hyggelige, og utrolige dyktige på informasjon!
Tiden kommer til å :snegle: seg fremover, men det blir vel april til slutt...

Sender en stor :megaklem: til alle sammen. Håper det dukker opp flere med store håp og drømmer for april her snart.
Gammel 25-01-2007, 16:25   #3
Mica
Fersk på forum

Mica sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: mellan fjell å dalar
Standard

Om allt går som vi hoppas så blir det försök i April. Inget er 100%klart än, beror litt på ekonomien vår, og om jag får solt pappas lägenhet i sverige. Men plan är April.. jöss det var nu 2 år sen jag var i elden sist, kan inte si att jag glädjer mig till att börja med alla hormoner igjen, med hetkoker, hodepine og humörsvängningar...men hoppas nu att alla goda ting er 3 og at det blir full klaff på vårat sista offisiella försök. Vet inte om vi får råd till privata försök og adopsjon är ju ännu dyrare..så...hoppas på 3:e gången så sitter den där, og kanske få några egg på frys, men det är väll för mycke att hoppas på. Ska ta aku. denna gången, så har jag köpt hem "fosterklister" vill inte ha noe oprövat denna gång.

:klemmer: Maria
Mica er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 26-01-2007, 19:27   #4
Cat
Husvarm

Cat sin avatar

Medlem siden: May 2005
Standard

Vi satser på vårt 5. forsøk i april. Regner med at det blir uttak en gang ca. midt i april. Satser på at det er vår tur denne gangen.

Kan ikke si at jeg ser frem til medisinering, uttak og den nervepirrende rugeperioden. Men trekker man "vinnerloddet" er det jo en kjempeflott permie.
September-04 til mai. 06: tre ICSI forsøk (+1 frys), Porsgrunn. Negative. September-06 til juli-07: tre ICSI hos Ciconia. To kjemiske graviditeter og et negativt. November-07 til mai-08: to ICSI forsøk hos Nordica. Negative. 9. IVF juli-08, Ciconia. Prinsen ble født mars 2009
1. søskenforsøk juli -10, negativt, 2. søskenforsøk september -10, positiv blodprøve, men SA 5+2, 3. søskenforsøk februar -11, Porsgrunn. Positiv test 25.02.11, men SA uke 7. 4. søskenforsøk juli 2011 - Lillebror ble født mars 2012
Cat er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 28-01-2007, 12:48   #5
Ophelia
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Standard

Hmmm... Jeg gleder meg til å begynne å spraye og stikke jeg! Ingenting bedre enn det. Da er man iallefall i gang. Synes all ventingen er mye verre enn bivirkningene jeg får av hormonene. Og hvis det i tillegg kunne gitt resultater denne gangen...

Lykke til alle sammen! Håper dette fører til en fantastisk start på 2008!
Gammel 31-01-2007, 08:10   #6
lenaire
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2007
Sted: VINDAFJORD
Standard hallo

ja da prøver eg å liste meg stille inn her, og håper på at dette blir måneden for oss alle som prøver, vist mensen kjem og pengene holder så satser vi på april,eg er enige med deg ophelia, eg og synes det må vere greit å starte opp på kuren for da føler eg at det skjer iallefall noe.
dette blir våres andre forsøk, og siden det går mot lysere tider så krysser eg alt som kan krysses for at dette blir gangen som går, ikke bare for oss men for alle andre som prøver.

:klemmer: Lenaire
lenaire er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 31-01-2007, 08:44   #7
-nina-
Stadig innom

-nina- sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Troms
Standard

Snakka med unn i går og det høres ut til at april er neste sjangsen vår. skal ringe inn neste mens så får vi nermere beskjed. er akkurat ferdi med et negativt forsøk.

Lenarie: Håper på at april klubben har mer lykke for oss enn januar klubben har hatt.

et hjemmlaget mirakel26.01-09
-nina- er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 31-01-2007, 14:38   #8
Harefrøken
Husvarm

Harefrøken sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Kristiansand
Standard

Hei alle sammen.
Jeg har snakket med Porsgrunn i dag og det ser ut som det blir fryseforsøk på oss i april hvis alt går etter planen.. Vi har ei lita jente som er født i mai i fjor, og vi ønsker oss veldig en bror eller søster.. Jeg vet jo at jeg er heldig som allerede har ett barn, men det blir spennene å se om det blir mere avslappet prøving/venting denne gangen..
Det blir en spennende vår, men først masse venting.:frustrer:
Koselig å ha noen å vente sammen med iallefall..
Lykke til alle sammen.

Klemmer fra Harefrøken
Harefrøken er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 31-01-2007, 17:00   #9
lenaire
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2007
Sted: VINDAFJORD
Standard

takk for helsingen, nina

ja eg og håper på en bedre måned for oss i april, eg håper det for oss alle, men eg ska vere glad for å komme igang igjen, da føler eg at noe skjer iallefall......

:klemmer: Lenaire
lenaire er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 01-02-2007, 09:18   #10
Evighåper
Husvarm

Evighåper sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Østfold
Standard

Hei alle sammen!

Ser at det er begynt å bli litt aktivitet her ...
jeg håper at 4.IVF blir rett etter påske, skal endre på hormonregimet denne gangen og droppe sprayen, gå rett på sprøyter med en gang mensen kommer, og 4 eller 5 oppfølgings UL (pga to overstimuleringer tidligere)

Ønsker alle lykke til, og satser på April er en lykkemåned!

Klemmer fra Evighåper
Evighåper er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder