Fikk en gledelig og litt uventet

i går ettermiddag. De ringte fra barnevernet. De hadde en gutt på 2år som kunne passe her hos oss. Jeg ble helt satt ut av glede og deler av samtalen er vekk. Vi skulle tenke på det og diskutere det til i morgen onsdag, da ringer de fra barnevernet igjenn og hører hva vi har bestemt oss for.
Vi har allerede bestemy oss for att vi ønsker å gå videre med denne gutten, så da blir det hjemmebesøk med barnevernet i nær fremtid. Det er ikke 100% sikkert att det blir denne gutten som kommer til oss, dette fordi att nå skal vi gjennom en del hjemmebesøk der både vi og barnevernet kan underveis finne ut att dette ikke var rett match likevel. Men det er helt utroligt att vi har kommet ett steg videre på veien mot å få ett barn som skal bo hos oss.
Det att tlf var uventet var pga att vi skulle ha ett møte med beredskapshjemmet den 10 nevember, dette fordi att vi aller mest ønsker oss ett nyfødt barn, men vi vet og att det er ikke så mange nyfødte som blir plassert og att ventetiden da kan bli lang. Jeg hadde ikke regnet med att det kom til å skje noe før etter dette møtet.
Har sovet litt dårligt i natt, har tenkt mye og har vel begynt å innrede barnerommet i tankene mine....
Forteller mere når jeg vet noe nytt