Ønskebarn forum  
Gammel 30-01-2014, 06:44   #451
Mamma82
Stadig innom

Mamma82 sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tomines Vis innlegg
Ja, er en herlig følelse å hilse på babyen. Spesielt godt for mannen, det ble med en gang mer virkelig for han jeg har jo kjent bobling ol. i noen uker.
Er ingen tvil, vi venter en gutthan var så aktiv at jordmor strevde med å være rask nok til å få noen gode bilder. De ville ha meg inn til ny ul i uke 23, er ikke vanlig før i 32 men har bla.lavt stoffskifte, så de vil følge litt ekstra med.
Hvordan går det med dere? Mange som venter på ul?:blomstersmil
Grattis med en liten gutt Så koselig
Så greit du får ekstra ul. det hørtes jo veldig greit ut

Jeg har ikke ul før 11. mars. Så jeg må vente en god stund ennå. Men tiden går heldigvis veldig fort Jeg vil tro jeg er litt over 18 uker på vei når jeg får ul time. Blir veldig spennende og gleder meg masse.

Ellers er jeg fremdeles mye trøtt på ettermiddag/kveldstid. Legger meg alltid tidlig. Men regner med det vil gi seg i 2 trimester. jeg er i dag 12+2. Når går man over i 2 trimester?
Mamma82 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-01-2014, 06:51   #452
Sunniv
Stadig innom

Sunniv sin avatar

Sted: Østlandet
Standard

Hurra, i dag er jeg 13 fullgåtte uker! Føles så godt for hver hele uke som rundes!
3.forsøk, AID: sep 13 - negativ
4.forsøk, AID: nov 13 - positiv - mamma til en gutt født august 2014
.
Lykkelig mamma til verdens beste gutt født i august 2014!
Sunniv er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-01-2014, 09:37   #453
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Telemark
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mamma82 Vis innlegg
Grattis med en liten gutt Så koselig
Så greit du får ekstra ul. det hørtes jo veldig greit ut

Jeg har ikke ul før 11. mars. Så jeg må vente en god stund ennå. Men tiden går heldigvis veldig fort Jeg vil tro jeg er litt over 18 uker på vei når jeg får ul time. Blir veldig spennende og gleder meg masse.

Ellers er jeg fremdeles mye trøtt på ettermiddag/kveldstid. Legger meg alltid tidlig. Men regner med det vil gi seg i 2 trimester. jeg er i dag 12+2. Når går man over i 2 trimester?
Takk takk
Jordmor sa til meg at 2.trimester begynner når du er 12+1. Jeg hadde første time hos henne da jeg var 12+3, og var da i 2.tr ifølge henne.
Godt å ha rundet 12uker Mamma82 jeg ble betraktelig bedre form fra uke 13, 14. Mer våken, og nesten ikke kvalm.
Gammel 30-01-2014, 09:38   #454
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sunniv Vis innlegg
Hurra, i dag er jeg 13 fullgåtte uker! Føles så godt for hver hele uke som rundes!
Hurra formen bra da?
Gammel 30-01-2014, 10:20   #455
Mamma82
Stadig innom

Mamma82 sin avatar

Standard

Sitat:
Takk takk
Jordmor sa til meg at 2.trimester begynner når du er 12+1. Jeg hadde første time hos henne da jeg var 12+3, og var da i 2.tr ifølge henne.
Godt å ha rundet 12uker Mamma82 jeg ble betraktelig bedre form fra uke 13, 14. Mer våken, og nesten ikke kvalm.
Ååå så deilig da Ja veldig godt å ha rundet 12 uker. Har sagt det på jobben og alt nå Blir bra å være litt mer våken. Kanskje apetitten roer seg også. Føler jeg er sulten hele tiden
Jeg skal til jordmor 17 februar. da er jeg vel 15 uker på vei. så spennende. Da skal mannen få være med og
Mamma82 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-01-2014, 10:28   #456
Sunniv
Stadig innom

Sunniv sin avatar

Standard

Sitat:
Hurra formen bra da?
Formen er fin, men jeg er ekstremt trøtt om dagen. Sover minst 9-10 timer i døgnet nå og ennå er jeg helt utslitt.

Går det bra med deg?
.
Gammel 30-01-2014, 11:58   #457
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mamma82 Vis innlegg
Ååå så deilig da Ja veldig godt å ha rundet 12 uker. Har sagt det på jobben og alt nå Blir bra å være litt mer våken. Kanskje apetitten roer seg også. Føler jeg er sulten hele tiden
Jeg skal til jordmor 17 februar. da er jeg vel 15 uker på vei. så spennende. Da skal mannen få være med og
Min apetitt har ikke roet seg...hehe men blir ihvertfall ikke kvalm når sulten kommer, og det er deilig.
Blir godt å komme til jordmor, å få høre hjertelyd gjør at en slapper litt mer av, ihvertfall for en periode..
Gammel 30-01-2014, 12:08   #458
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sunniv Vis innlegg
Formen er fin, men jeg er ekstremt trøtt om dagen. Sover minst 9-10 timer i døgnet nå og ennå er jeg helt utslitt.

Går det bra med deg?
Jobber du nå da? Er ihvertfall mye bedre at du sover mye, og slipper søvnproblemer. Men ikke moro å føle seg utslitt. Jeg fikk beskjed av jordmor at det da var viktig å hvile midt på dagen, jeg har mulighet til det da. Ikke alle som har det.
Formen min er ganske fin. Jeg blir fulgt veldig opp i forhold til stoffskifte, også har jeg leiden ; går på blodfortynnende. Holder jeg meg sånn som nå i de neste månedene blir jeg glad
Gammel 30-01-2014, 12:25   #459
Sunniv
Stadig innom

Sunniv sin avatar

Standard

Sitat:
Jobber du nå da? Er ihvertfall mye bedre at du sover mye, og slipper søvnproblemer. Men ikke moro å føle seg utslitt. Jeg fikk beskjed av jordmor at det da var viktig å hvile midt på dagen, jeg har mulighet til det da. Ikke alle som har det.
Formen min er ganske fin. Jeg blir fulgt veldig opp i forhold til stoffskifte, også har jeg leiden ; går på blodfortynnende. Holder jeg meg sånn som nå i de neste månedene blir jeg glad
Ja, jeg jobber 100%. Tenker jo at om jeg ikke blir mindre trøtt etterhvert, så må jeg høre litt med legen min om hvorvidt jeg bør jobbe noe mindre eller ei. Fikk bare følelsen på første svangerskapskontroll, at det skulle veldig mye til før hun ville sykemelde meg... Det sitter også langt inne å skulle bli sykemeldt...
.
Gammel 30-01-2014, 16:32   #460
mammsi
Stadig innom

mammsi sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Fredrikstad
Standard

Sitat:
Ja, er en herlig følelse å hilse på babyen. Spesielt godt for mannen, det ble med en gang mer virkelig for han jeg har jo kjent bobling ol. i noen uker.
Er ingen tvil, vi venter en gutthan var så aktiv at jordmor strevde med å være rask nok til å få noen gode bilder. De ville ha meg inn til ny ul i uke 23, er ikke vanlig før i 32 men har bla.lavt stoffskifte, så de vil følge litt ekstra med.
Hvordan går det med dere? Mange som venter på ul?:blomstersmil
Så moro med gutt
Vi skal også ha gutt
Første IVF uke 40. Porsgrunn - POSITIV
Termin 29.06.14
mammsi er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder