Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Diverse klubber > Sliterne

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08-04-2005, 20:46   #21
Ing74
Stadig innom

Medlem siden: May 2003
Standard

Hei, alle slitere!
Jeg har vært en flittig bruker av dette forumet tidligere. Etter 6 mislykkede forsøk (3 ordinære og 3 fryseforsøk) måtte jeg ta en pause fra både forsøk og forum. Vi var fast bestemt på "aldri mer" etter vårt siste forsøk, og begynte i stedet å planlegge bryllup. I helga drikkes min bedre halvdel ut, og vi ser fram mot sommeren og til den store begivenheten!

Men lysten til å prøve igjen har kommet snikende tilbake, og jeg regner med at vi satser med ny frisk etter bryllup og innflytting i nyrestaurert hus, mao i løpet av høsten....

Nå er det mange nye "fjes" siden jeg var flittig bruker, men jeg merker meg at Natalie, Heon, Agnes og flere andre fortsatt er her. Er kjempeimponert over dere!!

Ønsker alle slitere masse lykke til - måtte vi få oppfylt drømmen vår en gang!!!!!!

Klem fra tupp74
Ing74 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 09-04-2005, 09:38   #22
Natalie
Husvarm

Natalie sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Oslo
Standard

Hei Ing!!!!

-Eller Tupp da...
Nå ble jeg skikkelig mega-super-trippel-glad!! For en koselig melding å åpne helga med...
Du er jo en av de jeg startet denne "reisen" sammen med, og jeg husker kjempegodt at du bestemte deg for å konsentrere deg om andre ting. Jeg husker jeg var utrolig imponert over at du klarte å gi deg. For meg har det alltid vært lettere å bare fortsette enn å gå videre med nye ting.
I alle fall- det er godt å ha deg her igjen. Gleder meg til å "prate" mer med deg og se hva du bestemmer deg for.

Stoooor :megaklem: fra Natalie

Lykken er kunsten å få en bukett ut av de blomstene som er innen rekkevidde...
Natalie er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-04-2005, 09:10   #23
Ing74
Stadig innom

Medlem siden: May 2003
Smile

Hei igjen, og heeeei Natalie! Jeg har holdt et lite øye med deg skjønner du, og er imponert over styrken og pågangsmotet ditt! Trist at dere ikke lykkes sist gang. Men vi skal klare dette vi - kan ikke gi opp ennå, nei! Jeg har skiftet brukernavn, for etter jeg fikk ny data og mailadresse så ble det bare krøll å få logget seg inn igjen. Så jeg gjorde det enkelt! Kan ikke love at jeg blir superaktiv fremover våren ,- jeg har allerede litt bryllupsnerver.... i tillegg til "husprosjektnerver"...
Men HØSTEN åpner opp får de utroligste happeninger!

Hva med deg? Hvor går veien videre? Prøver du med kort regime igjen?

Jeg hilser nok en gang til alle slitere - vi gir oss ikke!
Ing74 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-04-2005, 10:05   #24
Tidligere bruker
Gjest

Standard

Hei så hyggelig å se deg tilbake her. Er også en av de som har hpldt på her leeenge. Så kos med bryllup til sommeren

Du skal se at det er det som skal til for å lykkes

Denne sommeren/høsten er det sliterenes tur!

klem
  Svar med sitat
Gammel 10-04-2005, 13:24   #25
Natalie
Husvarm

Natalie sin avatar

Standard

Hei igjen!

Tupp; vet ikke om du har sett det, men jeg har fått meg dagbok!
Der kan du lese litt om planer videre. Men egentlig er det ikke stort, både kropp og lommebok sier vel at nok er nok nå!
Prøver vel egentlig bare DK nå for å overbevise oss selv om at vi har prøvd det meste.:trist:
Så hvis dette forsøket går i vasken, bestemmer vi oss nok for å la livet gå videre med andre prosjekter. Vi har jo allerede en super-duper gutt som snart er tenåring!! Dessuten har vi bygget oss hytte. Også leker jeg med tanken på å få meg en katt...Har aldri vært noe katte/hundemenneske, men har falt helt for Hellig birma...
Vi får se!
Du får gi lyd innimellom da, når er bryllupet? Du har virkelig noe å glede deg til!!

Klem, Natalie

Gammel 11-04-2005, 11:08   #26
Agnes
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2005
Standard Hei!

Så fint å se deg tilbake Ing74 eller Tupp74! Ønsker deg masse lykke og gode studer med nærtstående bryllup! Jeg skal heie på deg når du er igang igjen, og fler med meg, helt sikkert!

Nathalie; jeg har faktisk tenkt på å anskaffe meg hund jeg hvis vi ikke lykkes.... Tror mannen min ønsker veldig at vi lykkes snart, he,he!

Til alle dere andre; holdt ut! Jeg er skikkelig våryr om dagen!Satser på at det er et "godt tegn" jeg! Lykke til, stor klem fra Agnes
Agnes er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 14:21   #27
Natalie
Husvarm

Natalie sin avatar

Standard

Morsomt at du skrev det, Agnes! Mannen min er nemlig helt lik-håper veldig at forsøket klaffer, ikke fullt så klar for katt som meg...

Nå nærmer det seg UL eller? Spent på det naturlige forsøket ditt jeg!

Klem, Natalie(som også kjenner våryrheten...)

Gammel 13-04-2005, 19:51   #28
Agnes
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2005
Standard Egguttak på fredag!

Heisann!

Jeg var så skuffet må mandag, trodde hele forsøket skulle gå i vasken etter dårlig stigning i østradiol, men i dag var prøvene fine og på UL så de en stakkars liten eggpose på 17mm, og det var så fint at jeg setter EL-sprøyte om 1 time og skal på uttak kl.08.00 på fredag! Håper det er egg der og ikke minst så håper jeg at det ene lar seg befrukte og deler seg. Hvis alt dette går bra så blir det tilbakesetting på mandag 18/4. Tør ikke å håpe på noe ennå.....

Men, det er verdt å prøve forsøk i naturlig syklus! Det er bare så befriende å slippe all medisinering! Billig er det og! Tenk på alle de pengene jeg kan bruke på å shoppe i stedet, he,he!!!!

Nå trenger jeg at dere sender meg noen gode vibber!!!!

Ha en fin uke alle sammen, stor klem fra Agnes
Agnes er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-04-2005, 20:44   #29
uglemor
Stadig innom

uglemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: ca polarsirkelen
Standard

hei dere gamle kjente. Spennende å følge dere, krysser fingrene og følger med. Kan ikke jeg få være sånn duskedame - støttekontakt eller noe lignende her inne. - eller bare gamle uglemor..
Tror det er flott at dere er våryre, det betyr at det er fotoner i blodet, og de fremmer hormoner, og gir gode odds - derfor dyrene kommer i løpetid nå når lyset vender tilbake, apropo katt...
Siden jeg har både hund og katt(er) kan jeg ikke true med anskaffelse av noe ekstra, selv om jeg også ønsker meg en Hellig Birma, har to skogkatter, den ene er blitt urenslig nå i vår, så det spøker virkelig for den, den han lagt sin elsk, for ikke å si tissetrang på det dyreste gulvet i hele huset, som i tillegg ikke tåler vann, så det spøker virkelig for gamlemor om dagen. og får jeg en mindre, ja da tror jeg at det blir Birma på meg også, har litt lyst til å ta opp gammel hobby med katteutstilling.
Har forresten sent mail til Medicus og sakt at vi ønsker/håper på mulighet til forsøk i mai. - så får vi vente å se da, om de har fått papirene i orden og er klare til å starte opp.
Jobber med hjemmeeksamen for tiden, og sliter, men følger med, og krysser fingre for dere.
klem fra ugla
skikkelig morro at flere gamle travere løper igjen..
Gammel 14-04-2005, 16:29   #30
Natalie
Husvarm

Natalie sin avatar

Standard

Hei Uglemor!

Vi vil gjerne ha deg her- som "duskedame" eller enda bedre, som rugehøne!!
Moro at du har tenkt på Hellig birma, det er den jeg har forelsket meg i...Selv om jeg aldri har vært "kattejente".

Spennende at det ble et uttak da, Agnes. Så langt kom aldri jeg...:trist:
Klart det er deilig å bruke de pengene på andre ting. Skulle ønske det var meg gitt...
Her kommer i alle fall noen vibber:
:vibber: :vibber: :vibber:
Jeg kommer til å tenke på deg i morgen!!

Klem, Natalie

Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder