Jeg blir så deppa jeg nå hver gang jeg ser det er tildeling i Kina. Spesielt. For det blir jo aldri et bar på oss. Alle drømmene om lille Thea vi hadde. Gleden vi hadde da vi fant ting til henne. Morroa det var å legge dette inn i dagboken min. Det kommer ingen Thea mor her i huset...... Det er punktom for oss. Derfor blir jeg deprimert hver gang det er tildeling.....
Jeg blir så deppa jeg nå hver gang jeg ser det er tildeling i Kina. Spesielt. For det blir jo aldri et bar på oss. Alle drømmene om lille Thea vi hadde. Gleden vi hadde da vi fant ting til henne. Morroa det var å legge dette inn i dagboken min. Det kommer ingen Thea mor her i huset...... Det er punktom for oss. Derfor blir jeg deprimert hver gang det er tildeling.....
Åhhhh , kjære deg.................
Finner ikke noen ord så jeg sender deg bare en masse sympati og trøsteklemmer ....................
:megaklem: :trøst: :megaklem:
__________________ Hilsen Kinamamma
Mamma til en svensk keisere og to kinaprinsesser Velkommen til min hjemmeside
Kan godt skjønne at det gjør vondt å lese om kommende Kina-tildelinger i din situasjon. En fattig trøst, men her kommer en fra en som har levd lenge nok og opplevd nok til å skjønne hvordan du har det.