Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Eggdonasjon

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29-06-2014, 22:58   #861
johanne
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Østlandet
Standard

Hei håpefull. Løpet er ikke kjørt ennå. Du skal ta prøve imorra men jeg syns og du er tidlig ute med den. Du hadde jo innsett etter silly og meg. Fortsett med medisiner selv om det blir negativt svar og ta ny etter noen dager. Men du skal se at det blir positivt. Ha troa på det ennå.
Vet det ikke er lett detta vi driver med. Følelsene går fra positivt til negativt hele tiden, og analyserer alt.
Og ja jeg skal ta blp til tirsdag
Lykke til imorra
Klem fra meg
4. icsi jan -13 negativ
Prøver lykken på Vistahermosa i Alicante i juli
Positiv blodprøve på 3. ED.
johanne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-06-2014, 21:38   #862
Håpefull:)
Fersk på forum

Medlem siden: Nov 2013
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av johanne Vis innlegg
Hei håpefull. Løpet er ikke kjørt ennå. Du skal ta prøve imorra men jeg syns og du er tidlig ute med den. Du hadde jo innsett etter silly og meg. Fortsett med medisiner selv om det blir negativt svar og ta ny etter noen dager. Men du skal se at det blir positivt. Ha troa på det ennå.
Vet det ikke er lett detta vi driver med. Følelsene går fra positivt til negativt hele tiden, og analyserer alt.
Og ja jeg skal ta blp til tirsdag
Lykke til imorra
Klem fra meg
Ja, det er virkelig en berg og dalbane dette! Fikk ikke tatt blodprøven før klokken var nesten 14 i dag, og fikk dermed ikke vite noe resultat i dag... Må vente til i morgen tidlig, da skulle de ringe med fra klinikken Krysser alt jeg har, selv om det føles litt som om tanta er på vei... Hvor fort skal/kan ta ta komme etter et eggdonasjonsforsøk?

Masse lykke til i morgen til både deg og Silly i morgen!!! Jeg krysser alt jeg har for dere!!!! PS. Ta blodprøven tidlig 😉
Varm klem fra meg 😄
Håpefull:) er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-06-2014, 21:51   #863
Silly
Stadig innom

Medlem siden: May 2013
Standard

Masse lykke til i morgen med resultat, og med blodprøven i morgen Johanne. Jeg får ikke resultat samme dag, må nok vente til dagen etter, det måtte jeg iallefall i forrige omgang. Fått svigermor til å passe bonusbarn fra kl 9 slik at jeg kan ta prøven tidlig. Kjenner dette er skummelt- sterke ønsker som gjerne vil følges!! Litt småømme bryst, litt stikking i mage, litt kvalm- men det kan veldig gjerne være på grunn av medisiner og at en virkelig kjenner etter, og ikke minst at en er noe på tuppa dagene før test.... Fingers crossed😝😇👍
Silly er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 01-07-2014, 08:35   #864
Fersk på forum

Standard

Negativ
Gammel 01-07-2014, 08:59   #865
Silly
Stadig innom

Standard

Nei.... Ikke bra!!! Er redd jeg følger deg, men får endelig svar i morgen. Tatt blodprøve i dag alt. Tok så en cb test- den vertikale linja er knapt synlig, så tror ikke jeg er gravid... Da er det å vente til i morgen...
Gammel 01-07-2014, 09:23   #866
Fersk på forum

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Silly Vis innlegg
Nei.... Ikke bra!!! Er redd jeg følger deg, men får endelig svar i morgen. Tatt blodprøve i dag alt. Tok så en cb test- den vertikale linja er knapt synlig, så tror ikke jeg er gravid... Da er det å vente til i morgen...
Huff!!! Dette var ikke utfallet vi ønsket oss Jeg krysser enda fingrene for deg!!!

Jeg har sendt mail til klinikken allerede, og venter på svar om hva veien videre er. . .

Gammel 02-07-2014, 07:39   #867
Luise
Stadig innom

Standard

Nei og nei, Håpefull, det var triste nyheter! Men ikke mist motet, neste gang så sitter den nok.

Silly, jeg krysser fortsatt fingrene for deg!!!
Johanne, håper du får positivt svar i dag!!!
Luise er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 02-07-2014, 12:30   #868
johanne
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Østlandet
Standard

Beklager at det ikke gikk for dere Håpefull. Men har du allerede slutta med medisiner. Du fortsetter ikke dager til å tester igjen.

Her fikk vi svar idag og hcg sa 783. Hjelp, er ikke det litt mye? Tok og 3 tester hjemme som fortalte 2 streker før jeg fikk svaret fra legen. Har ringt så mange ganger før og fått dårlig svar så gruet meg til dagen idag. Håper ikke kroppen tuller med meg og at det varer helt til mål.
Lurer på om det var slimhinneskraping og intralipids som gjorde utfallet eller om det hadde gått uten. Men det får en vel aldri svar på.

Lykke til med svaret ditt og Silly, måtte du følge etter.
4. icsi jan -13 negativ
Prøver lykken på Vistahermosa i Alicante i juli
Positiv blodprøve på 3. ED.
johanne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 02-07-2014, 15:54   #869
Silly
Stadig innom

Standard

Så bra Johanne - gratulerer!!

Her er det dårlige nyheter sannsynligvis - hcg 10,8... Fått beskjed fra klinikken om å vente til mandag med ny testing, men regner med at dette ikke gikk. Merkelig hcg da, har ikke hatt blødning eller noe. Men vært kvalm de siste dagene, og stikkinger i magen.
Gammel 02-07-2014, 19:30   #870
Tromsø-pia
Husvarm

Tromsø-pia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Silly Vis innlegg
Så bra Johanne - gratulerer!!

Her er det dårlige nyheter sannsynligvis - hcg 10,8... Fått beskjed fra klinikken om å vente til mandag med ny testing, men regner med at dette ikke gikk. Merkelig hcg da, har ikke hatt blødning eller noe. Men vært kvalm de siste dagene, og stikkinger i magen.
Sikker på at det ikke skal være 108?? Aldri hørt om et svar med komma....

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder