Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Eggdonasjon

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16-12-2014, 22:03   #1041
sosa
Stamgjest

Medlem siden: Nov 2012
Standard 5-millimeter'n

Da har roen senket seg i heimen etter middagsbesøk. Så fikk jeg endelig anledning til å komme kort innpå og fortelle at i den ene eggposen (..?..vi kan ikke huske akkurat hva hun kallte det, hverken sosemannen eller jeg...;-) ) lå det en liten klump på 5,5 mm med et bankende hjerte. Den andre så tom ut. Men ett bankende hjerte er mer enn jeg noen gang har sett inni der!!!
FET, forsøk nr. 7 og 8 i Alicante 2013
Eggdonasjon + sperm fra "egen" mann, forsøk nr. 9 i Alicante 2014 Lille mirakel så dagens lys august 2015
Første søskenforsøk med frosne embryoer. 2 stk satt inn desember 2016. Ett på ul 4. januar 2017. OUL 24.03 ga termin 24.08.2017
sosa er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-12-2014, 22:17   #1042
johanne
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Østlandet
Standard

GRATULERER Fin julegave dere har fått. Glad på deres vegne. Endelig, og må det klamre seg fast. Klem fra meg.
4. icsi jan -13 negativ
Prøver lykken på Vistahermosa i Alicante i juli
Positiv blodprøve på 3. ED.
johanne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-12-2014, 22:24   #1043
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av sosa Vis innlegg
Da har roen senket seg i heimen etter middagsbesøk. Så fikk jeg endelig anledning til å komme kort innpå og fortelle at i den ene eggposen (..?..vi kan ikke huske akkurat hva hun kallte det, hverken sosemannen eller jeg...;-) ) lå det en liten klump på 5,5 mm med et bankende hjerte. Den andre så tom ut. Men ett bankende hjerte er mer enn jeg noen gang har sett inni der!!!
Gratulerer Sosa for en gave til deg og sosemannen blir den beste julegaven noen sinne tenker jeg

ninris er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-12-2014, 22:26   #1044
hjertebarn
Nykommer

Medlem siden: Nov 2013
Standard

Sitat:
GRATULERER SÅ MYE! Fantastisk bra
hjertebarn er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-12-2014, 22:27   #1045
johanne
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Østlandet
Standard

Jenta våres var veldig unnselig og ville ikke være med på fotografering idag. Fikk et halvt ansikt med mye navlestreng foran. Prøver en gang til om vel 2 uker å få fine 3d bilder.

Irriterende hoste og skal faste inatt for å ta glukosebelastning imorra. Gruer meg til natta, men håper jeg greier å sove gjennom hele. Ikke kunne drikke et glass vann eller suge på en pastill for å dempe halsen :( Gleder meg til kl er 11 imorra og kan spise og drikke igjen.
4. icsi jan -13 negativ
Prøver lykken på Vistahermosa i Alicante i juli
Positiv blodprøve på 3. ED.
johanne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-12-2014, 10:43   #1046
sosa
Stamgjest

Standard

Håper du klarte deg greit gjennom natta, Johanne

Og tusen takk til alle sammen

Sosemannen tørket en tåre og gynekologen, som har fulgt meg gjennom alle mine forsøk, var veldig glad hun også. Det var en god følelse å se at det var noe(n) der inne, men jeg klarte ikke å svelge skuffelsen med en gang, over at det "bare" var en der inne... Det er jo så teit at jeg ikke har sagt noe til sosemannen om akkurat det enda, men jeg regner med det kommer til å gå over ganske fort Jeg skal glede meg over h*n som er der og baaaare tenke positivt framover også

Nå er jeg sulten, IGJEN!, og skal spise lunsj. Var ofte sulten før også, men nå går det knapt to timer mellom skrikene fra tarmene... Og jeg som ikke er SÅ glad i mat i utgangspunket... Må finne noe kjapt og godt å spise. Noen som har noen tips?
Eggdonasjon + sperm fra "egen" mann, forsøk nr. 9 i Alicante 2014 Lille mirakel så dagens lys august 2015
Første søskenforsøk med frosne embryoer. 2 stk satt inn desember 2016. Ett på ul 4. januar 2017. OUL 24.03 ga termin 24.08.2017
Gammel 18-12-2014, 09:39   #1047
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Standard

Sitat:
Håper du klarte deg greit gjennom natta, Johanne

Og tusen takk til alle sammen

Sosemannen tørket en tåre og gynekologen, som har fulgt meg gjennom alle mine forsøk, var veldig glad hun også. Det var en god følelse å se at det var noe(n) der inne, men jeg klarte ikke å svelge skuffelsen med en gang, over at det "bare" var en der inne... Det er jo så teit at jeg ikke har sagt noe til sosemannen om akkurat det enda, men jeg regner med det kommer til å gå over ganske fort Jeg skal glede meg over h*n som er der og baaaare tenke positivt framover også

Nå er jeg sulten, IGJEN!, og skal spise lunsj. Var ofte sulten før også, men nå går det knapt to timer mellom skrikene fra tarmene... Og jeg som ikke er SÅ glad i mat i utgangspunket... Må finne noe kjapt og godt å spise. Noen som har noen tips?
Den skuffelsen over "bare" en er lov å føle litt på og vips så er den borte
Blir spennende tid fremover nå for dere begge og så koselig att sosamannen viser deg hvor lykkelig og rørt han er
skal si det siste året har skjedd mye for deg...så koselig

lykketil videre med rugingen av en prins eller prinsesse

ninris er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2014, 13:12   #1048
Astronauten
Nykommer

Astronauten sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Sted: Østfold
Standard

Sitat:
Endelig Sosa! Gratulerer så mye med bankende hjerte
Dette må jo være verdens beste julegave
Gammel 18-12-2014, 13:15   #1049
Gabbycam
Fersk på forum

Medlem siden: Sep 2013
Standard

Gratulerer så mye til deg Sosa, så fantastisk!!!! Herlig julegave😊😊😊

Jeg satte inn 2 fryseegg for 9 dager siden og i dag tok jeg blodprøve. Fikk nettopp svaret her nå: hcg på 32. Så nå blir jeg jo bekymra for om det er lavt😊? Noen som har erfaring på dette? Det er første gang vi har fått noe til å feste seg i det hele tatt så vi har ikke opplevd hcg før😊. På klinikken sa de at det var helt normalt så får kanskje stole på det😊
Gabbycam er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2014, 13:21   #1050
sosa
Stamgjest

Standard

Tusen takk, ninris og Astronauten
Det er en god julegave dette, ja

Hvordan går det med deres første jul med smårollingene?

Så gøy Gabbycam!! De sies at alt over 5 er positivt, så GRATULERER SÅ MYE!!!
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder