Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Eggdonasjon

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-03-2015, 12:49   #1141
johanne
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Østlandet
Standard

Hei lenge siden jeg har Vært innom her. Men 12. mars kom en velskapt liten tulle til verden. Og selvfølgeliger hun helt nydelig. Sover og spiser. Ammingen er ikke helt oppe å går ennå, men håper vi kommer i mål tilslutt. Vi pumper, gir nan og prøver med hjelpebryst. Hun har vi ventet lenge på og endelig er vi i mål. Hverdagen er nå en helt annen. Timene går altfor fort men det gjør ikke noe.

Ønsker dere andre her inne lykke til.
4. icsi jan -13 negativ
Prøver lykken på Vistahermosa i Alicante i juli
Positiv blodprøve på 3. ED.
johanne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-03-2015, 19:19   #1142
sosa
Stamgjest

Medlem siden: Nov 2012
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Snes Vis innlegg
Hei, jeg er også fast leser av dette forummet, siden vi ikke har hellet med oss i forhold til ivf her hjemme. Lurer litt på, hvilken klinikk dere bruker i Allicante, og hvor mye det ca koster? Noen som har erfaringer med å fly fra Bergen?

Hilsen håpefull, Snes
Jeg har brukt Instituto Bernabeu. Kanskje litt mindre enn Vistahermosa, men sikkert ikke noe mindre hyggelige. Ble også henta fra/til flyplassen. Bodde de to siste gangene på Maya Hotell. Gangavstand til byen, stranda OG både Vistahermosa og IB
Det kosta 7500 euro for et forsøk.
Lykke til i søken på ønskebarnet!
FET, forsøk nr. 7 og 8 i Alicante 2013
Eggdonasjon + sperm fra "egen" mann, forsøk nr. 9 i Alicante 2014 Lille mirakel så dagens lys august 2015
Første søskenforsøk med frosne embryoer. 2 stk satt inn desember 2016. Ett på ul 4. januar 2017. OUL 24.03 ga termin 24.08.2017
sosa er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-03-2015, 19:19   #1143
sosa
Stamgjest

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av johanne Vis innlegg
Hei lenge siden jeg har Vært innom her. Men 12. mars kom en velskapt liten tulle til verden. Og selvfølgeliger hun helt nydelig. Sover og spiser. Ammingen er ikke helt oppe å går ennå, men håper vi kommer i mål tilslutt. Vi pumper, gir nan og prøver med hjelpebryst. Hun har vi ventet lenge på og endelig er vi i mål. Hverdagen er nå en helt annen. Timene går altfor fort men det gjør ikke noe.

Ønsker dere andre her inne lykke til.
Jippiiii, Johanne!!!! Amminga går seg helt sikkert til
Eggdonasjon + sperm fra "egen" mann, forsøk nr. 9 i Alicante 2014 Lille mirakel så dagens lys august 2015
Første søskenforsøk med frosne embryoer. 2 stk satt inn desember 2016. Ett på ul 4. januar 2017. OUL 24.03 ga termin 24.08.2017
Gammel 30-04-2015, 14:51   #1144
Håpefull:)
Fersk på forum

Medlem siden: Nov 2013
Standard Titter innom

Hei alle! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, men ser at det har skjedd masse positivt Gratulerer så masse til alle dere som har fått etterlengtede barn, og til dere med positive tester

Vi har hatt 2 ED ved IB i Alicante, men har hatt et lengre opphold siden kroppen sa stopp i høst...

Planlegger nå en tur ned i juni, og håper at det endelig skal bli vår tur til å juble ;)

Jeg lurer på om det er noen av dere som har fått Doxycycline før ET? Klinikken anbefaler at jeg tar det nå, før Decapeptylen skal settes... Jeg trodde det var mest hensiktsmessig å ta den tett opp mot innsett jeg Har sett at dette er praksis ved Serum i Aten. Vil så gjerne at alt skal klaffe denne gangen!

Et annet spørsmål, er det noen andre her inne som har bicorn livmor?

Stor klem fra meg
Håpefull:) er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 05-05-2015, 13:28   #1145
sosa
Stamgjest

Standard

Kan egentlig ikke svar deg på noen av spørsmålene, Håpefull, men vil bare ønske deg all hell og lykke på ferden!
Jeg har bare godt å si om IB, i hvert fall nå som jeg sitter her og er 26 uker på vei :D
Håper det samme vil skje med deg!
Gammel 04-06-2015, 20:36   #1146
Luise
Stadig innom

Medlem siden: May 2013
Standard

Hei alle!
Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her! Når man endelig får den etterlengtede babyen, så blir det ikke så mye tid til å surfe på nettet 😃
Så hyggelig å se at det går bra med deg Sosa!! Ikke lenge igjen nå, bare gled deg ❤
Vi har to embryoer på frys hos IB og for å være litt crazy, så drar vi muligens nedover og setter dem inn på slutten av sommeren 😁
Lykke til videre alle sammen!
Luise er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 04-06-2015, 20:39   #1147
Luise
Stadig innom

Medlem siden: May 2013
Standard

Lykke til Håpefull!! Vi klarte det på 8.forsøket, så alt er mulig 😄 tvi,tvi!!
Luise er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-06-2015, 13:08   #1148
sosa
Stamgjest

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Luise Vis innlegg
Hei alle!
Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her! Når man endelig får den etterlengtede babyen, så blir det ikke så mye tid til å surfe på nettet ��
Så hyggelig å se at det går bra med deg Sosa!! Ikke lenge igjen nå, bare gled deg ❤
Vi har to embryoer på frys hos IB og for å være litt crazy, så drar vi muligens nedover og setter dem inn på slutten av sommeren ��
Lykke til videre alle sammen!
Takk, Luise Har snart bare 9 uker igjen til termin. Så gøy hvis dere skal være litt crazy!!
Sosemannen snakker allerede om nestemann, han også Vi har tre på frys. Men han er jo enig i at vi får se hvordan det går med førstemann her ;)
Har du forresten fått noe info om hvor lenge man da bør vente med innsett igjen?
Koselig å høre fra deg Og godt at alt er bra
Gammel 15-07-2015, 11:17   #1149
Tinkerbell74
Fersk på forum

Medlem siden: Jun 2015
Sted: Akershus
Standard Ivi Alicante

Hei.
Jeg skal ned og ha første samtale med ivi 28 juli. Har hatt to mislykket forsøk her hjemme privat men pga alder er det små sjanser for å lykkes og jeg velger derfor ED. Noen erfaringer fra ivi?
Tinkerbell74 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 28-07-2015, 08:03   #1150
Snoopy*
Stadig innom

Medlem siden: Mar 2014
Standard

Nå var det lenge siden det har vært noe aktivitet her. Hvordan går det med dere? Har du født nå Sosa? Har dere vært nede igjen Håpefull og Luise?
Jeg kunne også tenkt meg å få ett barn til, men tror det blir med dette ene vidunderet vi har fått. (Får se hva jeg får mannen med på etterhvert...)

Vårt lille gull er snart 7 måneder. Lang og tung. Han ser større ut enn han er. (Ca75 cm og 9,5kg.) Han prøver å knekke koden på å krype, men klarer bare å skubbe seg bakover. Jeg nyter hver dag med han. Han er det beste som har hendt oss. Jeg er så glad vi tok turen tilVistahermosa og fikk akkurat denne gladgutten.

Jeg håper alle som har ønske om å få barn får oppleve dette. Og ønsker alle dere som skal i gang Lykke Til. Vi brukte 7 år, X-antall prøverørsforsøk og mye penger før spiren endelig satt på første forsøk på vistahermosa. Vi er så glad vi valgte den løsningen tilslutt.

Lykke til alle sammen. (Kjekt med litt oppdateringer fra dere som har fått også)
Klem fra Snoopy og mini-Snoopy
Snoopy* er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder