Ønskebarn forum  
Gammel 06-08-2014, 20:25   #201
Katti
Flyttet inn

Katti sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Trondheim
Standard

FINA, .

En periode har gutta spist bra: havregrøt og brød eller vafler med leverpostei eller prim. I sommer ble det vanskelig igjen. Jeg var nødt til å bli kreativ: blåbær til frokost og pistachio nøtter til kvelds.

Tvillingene skal begynne i barnehagen i morgen. Jeg har brukt MYE tid til å merke klær, sko og hundre andre ting. Jeg håper at guttene ser på andre barn i bhg og starter å spise ordentlig mat. Ellers har vi hatt en fin sommer med mye sol, varme og glede.

Og hva med dere andre?
5.ICSI sept 2011 lang reg. avbrutt før uttak pga overstim.
6.ICSI tvillinggutter f. 28.09.12
Katti er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 07-08-2014, 22:06   #202
katrine
Husvarm

katrine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Rogaland
Standard

Så koselig at det er liv i denne tråden.

Gøy å høre at det står bra til med dere alle;)

Lars Magnus er en fantastisk gutt. Vi koser oss sammen med han hver dag, selv om enkelte dager kan være tøffe.... Han har begynt å snakke litt, sier bl.a: far, mor, moster(=doster), ommo(mormor), ofa(morfar), kutt ut(ud u), kom inn(om in), komma(omma), det er morsomt å høre på han. Neste fredag begynner han på innkjøring i bhg, jeg tror og håper han vil trives der. På onsdag begynner jeg på jobb, jeg gruer meg, men håper det går bedre enn forventet

Tenk at vi har hatt våre troll i snart 2år, tiden går utrolig fort!!

Håper dere alle har hatt en fin sommer, og nå begynner å bli klar til høsten.
2.icsi søskenforsøk, ruger på 2 egg av litt dårlig kvalitet, testet 26.01, testen var POSITIV, 29.09.12
katrine er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-08-2014, 21:45   #203
FINA
Fastboende

FINA sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Bergen
Standard

Her var det barnehageoppstart i går. Det gikk veldig fint. Gutta trives, koser seg og er utrolig herlige. Helt fantastisk å få oppleve å være foreldre til tre nydelige små.

S har begynt å øve på å ta på seg. Så utrolig nydelig at jeg blir helt sjarmert og rørt. Rister buksen og undersøker hva som er opp og ned, setter seg ned og får beina inni og gjennom, reiser seg og forsøker å få den over rompen (må ha litt hjelp med det siste). Forleden var han inne med pappaen mens jeg var i hagen. Det var strålende solskinn og ut kom S med støvler på. Smeltet nesten vekk da. Tenk gutten min er blitt så flink!.

E har det bra og kontrollen viser at det er en ørliten forbedring. Han er en sta og selvstendig gutt. Han er veldig glad i å danse og å leke med biler. Nå i det siste har han begynt å rydde de lekene som han er mest glad i (når han skal legge seg). Utrolig sjarmerende. Tror kanskje han har hørt mammaen si til storesøster at hun må passe på at de utelekene hun er mest glad i må hun ta vekk fra lekeplassen når hun går derfra. Hehe

Ellers sliter vi også med mat på S, mens E spiser godt!

Storesøster har funnet seg til rette der vi har funnet og gutta begynner også å bli trygge. Mange barn her som de kan leke med er utrolig deilig.
Gammel 23-09-2014, 08:43   #204
lissi
Stadig innom

Medlem siden: Dec 2011
Standard

Hvordan går det her damer? MEd småtrolla deres? GUtten min er fantastisk og vi koser oss så med han og hans utvikling. Det er en glede hver dag

Han prater som en foss..lange setninger. SÅ morro med alt han sier !

VI er igang med søskenforsøk...så spennende tider!

1. ED- gutten født i oktober 2012 gravid med lillebror,termin 08.06.2015!;)
lissi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 23-09-2014, 22:51   #205
oktober33
Velkjent

oktober33 sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Standard

To år er en herlig tid. De er små men samtidig store. Og smelter mamma hjertet hver dag. Minstemann er en skikkelig kose gutt heldigvis. Nå er det briotoget etter storesøster som er det store. Og han nekter å sitte på barnestol lenger, er visst blitt for stor til det.
Gammel 23-09-2014, 23:01   #206
FINA
Fastboende

FINA sin avatar

Standard

Her går det bra. Gutta fylte 2 på fredag og vi koser oss masse. Nå trives alle tre i barnehagen. Travle dager er det også. Her kommer språket seint. De bruker litt ord, men det går seint framover foreløpig. Vi gleder oss veldig til de kan snakke. Her er vi klar for en ny hvis vi skulle være så heldige, men da må vi klare det på egenhånd.

Så spennende med søskenforsøk lissi

Oktober33 ja nå skal de klare selv og sitte på stor stol.
Gammel 24-09-2014, 11:29   #207
lissi
Stadig innom

Standard

FINA: høres fint ut ! Må dere klare det på egenhånd? Har dere klart det før? Får dere ikke flere forsøk?

Gammel 25-09-2014, 21:39   #208
FINA
Fastboende

FINA sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av lissi Vis innlegg
FINA: høres fint ut ! Må dere klare det på egenhånd? Har dere klart det før? Får dere ikke flere forsøk?
Har aldri fått det til selv, men drømmer om å få det til. Vi vil foreløpig ikke be om hjelp og vi er usikre på om vi er interessert i nye runder med medisiner. Hører jo at mange får det til plutselig så drømmer om at dette også gjelder oss. Ut fra det vi vet så er det bare dårlige svømmere som hindre oss i å få det til.
Gammel 27-09-2014, 21:47   #209
lissi
Stadig innom

Standard

Plutselig en dag;)

Gammel 29-09-2014, 21:39   #210
katrine
Husvarm

katrine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Rogaland
Standard

Og i dag ble Lars M. 2 år. Fytti årene går fort, føles ikke ut som at det er så lenge siden jeg fødte han. Det viser bare at dagene og årene må nytes!!! Men Lars er en liten glad, snill, god,sta, vilter, skjønn og sjarmerende gutt. Han sier ikke mye, men det kommer flere og flere ord hører vi. Noen ord er veldig utydelige, men vi forstår ordet etterhvert!! Han trives så som så i barnehagen(han var den vi trodde skulle være enkel å innkjøre), så det har ikke vært en så veldig god start. Problemet er nok at han i grunnen er utrygg blandt nye voksne(noe vi ikke visste han var), men det hjelper nok ikke at han bare går 3 dager i uken. Håper virkelig at han blir tryggere i bhg snart For det er ikke mye gøy å levere en gråtene gutt i bhg.
2.icsi søskenforsøk, ruger på 2 egg av litt dårlig kvalitet, testet 26.01, testen var POSITIV, 29.09.12
katrine er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder