Ønskebarn forum  
Gammel 09-10-2013, 22:46   #21
Ønskeengel
Stadig innom

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Trøndelag
Standard

Vi er forresten også i gang med nytt forsøk, som dere kanskje har sett på andre tråder. Jeg går på p-pillen for nedregulering nå, men satser på innsett i begynnelsen av november.
Ønskeengel
Ønskeengel er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-10-2013, 09:49   #22
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Standard

[QUOTE=ema-cc;804092]
Sitat:
Opprinnelig skrevet av ninris Vis innlegg
Ja Kemin er så fornøydmerker stor forskjell bare på medisineringen i forhold til Egv..Lutinusen er hentet og venter på beskjed om å starte med den,blir vel i slutten av neste uke tenker jeg Så nå får vi bare krysse fingre for att de har gulleggetgod helg til deg også

Da er vi ganske likt i løypa Ninris
Tatt Zoladexinjeksjonen i dag, så om 7-10 dager er det start av medisiner.
Kan jeg spørre hvorfor noen av dere tar lutinus og ikke estrofem? Har dere fått medisiner fra Riga?

Har 8 på frys og gleder meg til ny runde
Hei ema-ccJeg har innsett til uka,har ikke fått helt eksakte datoer enda. Det var gynokologen min som foreslo Lutinus,noen klinikker hadde gått over til denne istedet for Crinone bla. Og det er perfekt for meg som har mulighet å kjøpe det i Sverige,for der sparer jeg litt over halvpartenfor to pakker her hjemme er det ca 1000 kr,og jeg ga 1100 kr for 5 pakker i SverigeNår man bruker 2 pk i uka så sparer man mye!!
ninris er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-10-2013, 10:12   #23
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Ønskeengel Vis innlegg
Hei, angående medisiner. Jeg surrer litt med navnene, men har forstått det slik at lutinus og utrogest tilsvarer det samme, og progynova og estrofem? Første ferskforsøk var vi til Riga og hadde forsamtale - vi fikk derfor med oss medisiner hjem. Jeg gikk på estrofem og utrogest, ble gravid på første forsøk, og var selvsagt kjempefornøyd. Nå har vi vært gjennom et fryseforsøk som ble negativt. Her blandet jeg medisinen, gikk på noe norsk og noe fra Riga. Det hadde sikkert ingen ting å si for resultatet, men for den "psykiske" delen av forsøket kommer jeg til å gå tilbake til riga-medisin på neste forsøk.
Ønskeengel
Man har mye tanker i detta gamet jaJeg spurte Veronika om jeg kunne bruke Lutinus og det var helt greit så lenge jeg fikk i meg samme dosen som ved UtrogestanSå på meg så virket det som att det var riktig dose med progesteron som telte..blir spennende uker framover nå
Gammel 10-10-2013, 12:10   #24
Kemin
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2013
Standard

[QUOTE=ema-cc;804092]
Sitat:
Ja Kemin er så fornøydmerker stor forskjell bare på medisineringen i forhold til Egv..Lutinusen er hentet og venter på beskjed om å starte med den,blir vel i slutten av neste uke tenker jeg Så nå får vi bare krysse fingre for att de har gulleggetgod helg til deg også

Da er vi ganske likt i løypa Ninris
Tatt Zoladexinjeksjonen i dag, så om 7-10 dager er det start av medisiner.
Kan jeg spørre hvorfor noen av dere tar lutinus og ikke estrofem? Har dere fått medisiner fra Riga?

Har 8 på frys og gleder meg til ny runde
Lutinus er samme som utrogestan, som du sikkert bruker Ema-cc ? Det er bare et annet merke.
Kemin er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-10-2013, 12:16   #25
Kemin
Stadig innom

Standard

OOOOPPPSSS ser denne allerede var svart på, bare jeg som ikke følger helt med ;-( Ang Lutinus etc

Ønskeengel : Vi er på gamle klinikken i Riga og har 3 på frys , som er fryst sammen, vi har fått beskjed at de tinner opp alle og vi vil få tilbakesatt de to beste av de om alle tre skulle overleve opptining, så blir kun 1 forsøk siden vi gjerne ønsker å sette inn to.

Men det jeg ikke har hørt om er at de kan tinnes for så å fryses igjen ?
Gammel 10-10-2013, 19:08   #26
Kemin
Stadig innom

Standard

På klinikken er det mulig å få Akupunktur før og etter insett , jeg har også brukt akupunktur under forbredelsene til forsøk her hjemme : se link http://ajk.no/fertilitet/ivf-akupunktur/

Annbefales
Har iallefall tro på det selv og ble gravid på første forsøk, selv om jeg desverre mistet da

Gammel 10-10-2013, 19:40   #27
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Kemin Vis innlegg
På klinikken er det mulig å få Akupunktur før og etter insett , jeg har også brukt akupunktur under forbredelsene til forsøk her hjemme : se link http://ajk.no/fertilitet/ivf-akupunktur/

Annbefales
Har iallefall tro på det selv og ble gravid på første forsøk, selv om jeg desverre mistet da

sjekket linkenhørtes ut som det hadde effekt jaskal sjekke med klinikken jeg
Gammel 10-10-2013, 19:43   #28
Kemin
Stadig innom

Standard

Sitat:
sjekket linkenhørtes ut som det hadde effekt jaskal sjekke med klinikken jeg
Det er bare å si til Veronika at du ønsker det, mener det kostet 240 Norske, så det er jo ikke stort om det har effekt
Gammel 10-10-2013, 23:14   #29
Ønskeengel
Stadig innom

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Trøndelag
Standard

Jeg fikk også akupunktur på gamle klinikken på første forsøk, og ble gravid. Skal be om det på den nye klinikken neste gang. Ønskeengel
Ønskeengel er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 11-10-2013, 12:21   #30
ema-cc
Stadig innom

Medlem siden: Aug 2012
Standard

[QUOTE=Kemin;804115][QUOTE=ema-cc;804092]

Lutinus er samme som utrogestan, som du sikkert bruker Ema-cc ? Det er bare et annet merke.

Heisan
Begynte å lure litt nå Estrofem er jo østrogen som jeg starter med ett par dager etter blødningen har startet. Utrogestan er progesteron og den tar jeg ikke før nærmere innsett, vaginalt.
Mye greier, men det er jo fjerde gangen man skal i gang på 10 måneder, så blir jo litt ops på alt er riktig
Blir å gå for akupunktur denne gangen

God helg til dere der ute
ema-cc er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder