Ønskebarn forum  
Gammel 16-06-2013, 22:27   #221
Vekten86
Stamgjest

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Østfold
Standard

Go'kveld i luken. Sitter å tenker litt på hva som skjer imorgen.. Gir dere en liten oppdatering. Jeg har lest og lest og følgt med dere alle sammen, men ikke hatt energi til å skrive. Det har vært litt tungt etter sist gang. Avtalte med Porsgrunn at vi skulle prøve igjen, på søskenforsøk. Denne gangen også i stimulert syklus. Jeg må få mensen imorgen, hvis vi skal klare å sette inn egg før sommarferien. MEN, det vet jeg ikke hvordan går. KRysser fingerene for imorgen - må ta en telefon uansett til Porsgrunn for å se hva vi gjør videre.

Ellers, vil jeg ønske alle rugere lykke til, de som skal på ul i nærmeste fremtid for å sette inn og de som planlegger neste forsøk! Uansett hva som skjer, må vi nyte sommarferien, lade batteriene til neste forsøk igjen
Ønsker dere alle sammen en fin uke!
Gammel 17-06-2013, 07:38   #222
MariHøna
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Møre og Romsdal
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Vekten86 Vis innlegg
Ellers, vil jeg ønske alle rugere lykke til, de som skal på ul i nærmeste fremtid for å sette inn og de som planlegger neste forsøk! Uansett hva som skjer, må vi nyte sommarferien, lade batteriene til neste forsøk igjen
Masse lykke til og god sommer til deg ogsåHadde det ikke vært for all støtte og gode tanker fra dere jenter som veit hvordan jeg har det og hvor krevende alt dette er, så tror jeg ikke jeg hadde orket å prøve mere. Tuuusener av takk for det
2012 - ED fersk, 1 mikro, først svak pos., så neg./tidlig sa
2013 - ED frys, 2 mikroer, SA. uke 6
2013 - ED frys, 2 mikroer, negativt
2014 - planlagt forsøk i juni avbrutt pga sykdom
2015-16 - ED frys avbrutt/utsatt pga alvorlig sykdom i familien
2017 - siste forsøk planlegges, vurderer EA i stedet for ED
2017-18: så ble jeg sykmeldt pga stress og alt ble lagt på is. Vi går nok videre uten barn
MariHøna er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 09:33   #223
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Telemark
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Frk.Fryd Vis innlegg
Hvordan går det med deg, Tomines?
Hei Frk.Frydher går det forsåvidt ganske greit. Første rugeuka gikk fint,og jeg var helt sikker på at det festet seg...men i helga begynte tvilen...hehe..er jo en karusell dette her.
Hvordan er det med deg? Du ruger du også ikke sant?
Gammel 17-06-2013, 09:43   #224
Me87
Superskravler

Me87 sin avatar

Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av MariHøna Vis innlegg
Da er det ny ultralyd i morgen, forhåpentlig er folliklene som ble funnet sist ikke blitt større. Jeg er kjempenervøs nå altså . Er de over 15 mm blir det ikkeno forsøk før ferien. Har ikke kjøpt billetter eller noe ennå(vi skal utenlands/ed) så føler meg nokså uforberedt denne gangen
Lykke til! Krysser fingrene for deg

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Vekten86 Vis innlegg
Go'kveld i luken. Sitter å tenker litt på hva som skjer imorgen.. Gir dere en liten oppdatering. Jeg har lest og lest og følgt med dere alle sammen, men ikke hatt energi til å skrive. Det har vært litt tungt etter sist gang. Avtalte med Porsgrunn at vi skulle prøve igjen, på søskenforsøk. Denne gangen også i stimulert syklus. Jeg må få mensen imorgen, hvis vi skal klare å sette inn egg før sommarferien. MEN, det vet jeg ikke hvordan går. KRysser fingerene for imorgen - må ta en telefon uansett til Porsgrunn for å se hva vi gjør videre.

Hei Vekten86. Håper mensen kommer idag slik at du får satt inn embryo før sommerferien

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tomines Vis innlegg
Hei Frk.Frydher går det forsåvidt ganske greit. Første rugeuka gikk fint,og jeg var helt sikker på at det festet seg...men i helga begynte tvilen...hehe..er jo en karusell dette her.
Hvordan er det med deg? Du ruger du også ikke sant?
Krysser fingrene for deg Tomines Spennende tider
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 09:54   #225
Amilia82
Stadig innom

Amilia82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Standard

Halloen damer. Jeg våger IKKE å slippe jubelen løs. Er på rugedag 12 i dag. Skal teste i morgen. Var så utålmodig at jeg kjørte ut i dag morges for å kjøpe en test. Den viste en sterk strek og en skyggestrek. Har ikke opplevd dette før. Vet ikke hva jeg skal tro. Våger ikke tro det er positivt en gang. Så nå er jeg enda mer nervøs for hva morgendagen viser for da er testdagen
Amilia82 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 10:18   #226
Silje86
Stadig innom

Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Amilia82 Vis innlegg
Halloen damer. Jeg våger IKKE å slippe jubelen løs. Er på rugedag 12 i dag. Skal teste i morgen. Var så utålmodig at jeg kjørte ut i dag morges for å kjøpe en test. Den viste en sterk strek og en skyggestrek. Har ikke opplevd dette før. Vet ikke hva jeg skal tro. Våger ikke tro det er positivt en gang. Så nå er jeg enda mer nervøs for hva morgendagen viser for da er testdagen
Dette høres lovende ut Var det farge på skyggestreken?
Håper at du får to tydelige streker i morgen
2. Frys: Januar 2013 - Avbrutt. Egget overlevde ikke opptining

1. ICSI - Positiv test 26. juni

Silje86 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 10:30   #227
Amilia82
Stadig innom

Amilia82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Silje86 Vis innlegg
Dette høres lovende ut Var det farge på skyggestreken?
Håper at du får to tydelige streker i morgen
Den er lyselyserosa.... Viste den til mannen min. *Han så den også. Sendte bilde til ei venninne og hun gratulerte meg hehe... men jeg våger ikke tro ennå. Tok en RFSU test kjøpt på kiwi. Har hamstret clearbluetester og skal ta ny test i morgen!
Amilia82 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 10:49   #228
Me87
Superskravler

Me87 sin avatar

Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Den er lyselyserosa.... Viste den til mannen min. *Han så den også. Sendte bilde til ei venninne og hun gratulerte meg hehe... men jeg våger ikke tro ennå. Tok en RFSU test kjøpt på kiwi. Har hamstret clearbluetester og skal ta ny test i morgen!
Da jeg testet positivt for første gang med gutten vår, var det med en RFSU test kjøpt på dagligvaren

Gratulerer!
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 12:02   #229
Silje86
Stadig innom

Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Da er du nok gravid Våger meg på et lite gratulerer!
2. Frys: Januar 2013 - Avbrutt. Egget overlevde ikke opptining

1. ICSI - Positiv test 26. juni

Silje86 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 12:29   #230
FrkMarge
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2012
Standard

Det BLE innsett i dag
Et mangedelt (uvisst hvor mye) egg like før blastocyststadiet.
Dette blir spennende dager fremmover
---------------------------Mannebytte
2003: Preeklampsi 1997: Preeklampsi
FrkMarge er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder