Ønskebarn forum  
Gammel 24-06-2013, 17:30   #301
Amilia82
Stadig innom

Amilia82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Standard

Hvordan går det med dere damer??
Amilia82 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 24-06-2013, 20:36   #302
FrkMarge
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2012
Standard

I dag er det 8 dager siden innsett. Basaltemperaturen holder seg inntil videre høy - så jeg får ikke mensen i morra heller.
Det er vel fortsatt altfor tidlig å teste, men det blir jo så rart dette her siden jeg satte inn egget såpass sent. Etter syklusen er jo IKM passert med et par dager alt...

Vil Lutinusen hindre sinke mensen?

Jeg har blitt syk også - fått halsbetennelse - har ikke feber, men skikkelig sår hals, nesten ikke stemme, masse slim, dundrende hodepine og tett, rennende nese og stuptrøtt

Vi skal helst ikke ta paracet heller, sant? Har bestemt meg for å unngå det inntil jeg eventuelt får feber...
---------------------------Mannebytte
2003: Preeklampsi 1997: Preeklampsi
FrkMarge er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 24-06-2013, 20:49   #303
Me87
Superskravler

Me87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Sørlandet
Standard

Her går det fint.

Veldig spent på kontrollen på torsdag.

Håper på å få ut flere egg denne ganga den forrige gang.
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 24-06-2013, 21:07   #304
Silje86
Stadig innom

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Oslo
Standard

Her er det 11 dager siden innsett, og nå er det slitsomt spennende ;)
Har skikkelige mensmurringer i eggstokkområdet. Ikke samme type menssmerter som jeg pleier å ha, men det kjennes ut som at mensen er på vei. Så nå går jeg og sjekker hele tiden.. Magen er så oppblåst at det ser ut som jeg er gravid.

Vet ikke når jeg kommer til å teste, men må teste senest fredag for å få ringt inn resultatet til Ullevål.
2. Frys: Januar 2013 - Avbrutt. Egget overlevde ikke opptining

1. ICSI - Positiv test 26. juni

Silje86 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 24-06-2013, 21:43   #305
RuskeSara
Nykommer

Medlem siden: Mar 2013
Sted: Vestfold
Standard

Ikke det helt store å melde her heller! Hormonene i sprøytene fungerer tydeligvis for nå tror jeg snart at jeg sprekker Skulle vel bare mangle med de mengdene.
Er fryktelig spent på UL denne uka, håper håper håper at mange fine egg gjør seg klare for uthenting

Skjønner godt at dere som ruger blir utålmodige med testingen altså. Jeg kommer til å være et nervevrak! Fortsatt masse lykke til!
RuskeSara er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 25-06-2013, 08:27   #306
Frk.Fryd
Stadig innom

Medlem siden: May 2013
Thumbs down Negativ

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Amilia82 Vis innlegg
Jeg har fått blodprøvesvaret - hcg 5 - og det var som forventet Legen ville likevel at jeg tok en ny prøve i morgen, for sikkerhets skyld, men det er ikke noe jeg tør håpe på nå. Hadde jo svake positive tester i helgen, og det tyder jo på at den har vært litt høyere og så droppet... Rugedag 13 i dag.

Masse stikking og ømme pupper i går kveld da jeg la meg, og jeg forbannet hele skiten, som lurer meg til å tro at det er liv når det ikke er det .......

Nå må jeg se fremover, og heldigvis har donor sagt at hun stiller igjen!! men ny runde blir heftig, så jeg har blanda følelser - mest for lommeboka, for hjertet sier selvsagt kjør på har jo ei nydelig ED-prinsesse som ønsker seg søsken i hopetall

Ønsker alle sammen en fin sommer, og masse lykke til alle som fortsatt er i forsøk
Frk.Fryd er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 25-06-2013, 10:51   #307
Amilia82
Stadig innom

Amilia82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Frk.Fryd Vis innlegg
Jeg har fått blodprøvesvaret - hcg 5 - og det var som forventet Legen ville likevel at jeg tok en ny prøve i morgen, for sikkerhets skyld, men det er ikke noe jeg tør håpe på nå. Hadde jo svake positive tester i helgen, og det tyder jo på at den har vært litt høyere og så droppet... Rugedag 13 i dag.

Masse stikking og ømme pupper i går kveld da jeg la meg, og jeg forbannet hele skiten, som lurer meg til å tro at det er liv når det ikke er det .......

Nå må jeg se fremover, og heldigvis har donor sagt at hun stiller igjen!! men ny runde blir heftig, så jeg har blanda følelser - mest for lommeboka, for hjertet sier selvsagt kjør på har jo ei nydelig ED-prinsesse som ønsker seg søsken i hopetall

Ønsker alle sammen en fin sommer, og masse lykke til alle som fortsatt er i forsøk
Uff har vondt av deg! Vært der så enormt mange ganger selv...
Amilia82 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 25-06-2013, 11:24   #308
MariHøna
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Møre og Romsdal
Standard

Sitat:
Joa, hos meg er to mikroer trygt plassert (i går) og jeg er hjemme igjen. Så er i gang med rugetiden og krysser fingra for at alle gode ting er tre - er jo tredje innsett med ed! Det blei tatt opp tre blastocyster, to overlevde og var bra nok til innsett. De er ikke supre, men bra/middels kvalitet, men som dr Olga sier; det skjer stadig vekk at man ikke lykkes med de beste og at det blir barn av de man trodde var dårligst i utgangspunktet. Det blir en spennende tid fremover dette her
2012 - ED fersk, 1 mikro, først svak pos., så neg./tidlig sa
2013 - ED frys, 2 mikroer, SA. uke 6
2013 - ED frys, 2 mikroer, negativt
2014 - planlagt forsøk i juni avbrutt pga sykdom
2015-16 - ED frys avbrutt/utsatt pga alvorlig sykdom i familien
2017 - siste forsøk planlegges, vurderer EA i stedet for ED
2017-18: så ble jeg sykmeldt pga stress og alt ble lagt på is. Vi går nok videre uten barn

Sist endret av MariHøna : 25-06-2013 kl 19:49
MariHøna er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 25-06-2013, 20:08   #309
Hege_mor
Nykommer

Medlem siden: May 2013
Standard

Sitat:
Jeg begynte med sprøyter i går. I dag har vi bestilt billetter til Danmark. Denne gangen tar vi alle kontrollene også på klinikken, første kontroll blir om ei uke. Har bestilt feriehus så denne gangen blir det meste av rugetiden i Danmark. Håper det blir positivt for oss begge .
Hege_mor er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 26-06-2013, 04:50   #310
Sjøstjerna79
Stadig innom

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Oslo
Standard

Gratulerer så mye til deg amilia jeg hører ikke til i denne klubben, men har håpet på at du skulle bli gravid på det siste forsøket dere skulle ta. vannet mitt gikk samtidig som jeg leste innlegget om at du var gravid, den 19. Eller rettere sagt jeg skulle til å lese det. Så måtte inn og se nå hva resultatet ble gratulerer ! jeg er nå lykkelig og hjemme igjen med min nydelige lille prins og er så utrolig takknemlig
Sjøstjerna79 er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder