Ønskebarn forum  
Gammel 29-06-2013, 13:30   #351
FrkMarge
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2012
Standard

Nå har jeg testet blankt 3 ganger og håpet om at det skulle gå bra denne gangen er lik null
Jeg skal la vær å konkludere før blodprøven på mandag, men det ser veldig dystert ut...
---------------------------Mannebytte
2003: Preeklampsi 1997: Preeklampsi
FrkMarge er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2013, 14:30   #352
Me87
Superskravler

Me87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Sørlandet
Standard

Jeg er bekymret..

Var på kontroll på torsdag morgen. Da var det 14 folikler, men fremdeles tidlig, så ny kontroll på mandag. Økt dose menopur.

Har kjent mye press og ømhet i eggstokkene, men idag kjenner jeg det ikke Blir bekymret for at de kan ha sluppet allerede. Noen som har noe erfaring med dette?
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2013, 18:15   #353
RuskeSara
Nykommer

Medlem siden: Mar 2013
Sted: Vestfold
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Me87 Vis innlegg
Jeg er bekymret..

Var på kontroll på torsdag morgen. Da var det 14 folikler, men fremdeles tidlig, så ny kontroll på mandag. Økt dose menopur.

Har kjent mye press og ømhet i eggstokkene, men idag kjenner jeg det ikke Blir bekymret for at de kan ha sluppet allerede. Noen som har noe erfaring med dette?
Tror ikke dette er noe du trenger å bekymre deg for. Jeg var på kontroll onsdag, og da hadde jeg kjent godt at ting skjedde fra søndagen av. Så ny kontroll fredag, da hadde jeg faktisk kjent mindre de to dagene. Tenkte som deg, og hadde kjempesommerfugler i magen, men folliklene var der alle sammen mer modne også, akkurat etter planen!

Begynner å bli sååå klar for neste steg nå!!! Hva med deg Me87? Lei vekkerklokka?
RuskeSara er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2013, 18:20   #354
Me87
Superskravler

Me87 sin avatar

Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av RuskeSara Vis innlegg
Tror ikke dette er noe du trenger å bekymre deg for. Jeg var på kontroll onsdag, og da hadde jeg kjent godt at ting skjedde fra søndagen av. Så ny kontroll fredag, da hadde jeg faktisk kjent mindre de to dagene. Tenkte som deg, og hadde kjempesommerfugler i magen, men folliklene var der alle sammen mer modne også, akkurat etter planen!

Begynner å bli sååå klar for neste steg nå!!! Hva med deg Me87? Lei vekkerklokka?
Godt å høre

Jeg er også klar for neste steg. Veldig klar! Ny kontroll på mandag klokka 0945. Hvordan ligger du an?

Men lei vekkerklokka? Neei, kan ikke si det. Sprayer klokka 09 morgen og kveld. Og er som regel våken før klokka 09 med en 1 åring i hus
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2013, 20:09   #355
Krepsen79
Fersk på forum

Medlem siden: Nov 2012
Sted: Sørum
Standard

Jeg er ihvertfall lei vekkerklokka med crinone to ganger i døgnet og progynova tre ganger i døgnet. kl. 7 og kl. 23 er ikke de alarmene jeg er gladest i

Testoman som jeg er så spinner jeg etter at mandag skal komme, 9dpo

Stoor klem til alle andre rugere Vet at disse dagene går i sneglefart. Er tredje måned på rad at jeg har dem. Derfor er jeg også lei vekkerklokka
1. IVF neg okt. 2012
4 fryseforsøk 2013 neg.
2. IVF mars 2014 Tyskland, blastocyst dyrking, innsett 2 Blastocyster Positiv test
Krepsen79 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2013, 21:23   #356
MariHøna
Stadig innom

Sted: Møre og Romsdal
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av FrkMarge Vis innlegg
Nå har jeg testet blankt 3 ganger og håpet om at det skulle gå bra denne gangen er lik null
Jeg skal la vær å konkludere før blodprøven på mandag, men det ser veldig dystert ut...
Huffa - trøsteklemikke noen god følelse å ha. Bittelite håp er der, kan jo være at det festa seg veldig sent. Hvilken dag er du da?
2012 - ED fersk, 1 mikro, først svak pos., så neg./tidlig sa
2013 - ED frys, 2 mikroer, SA. uke 6
2013 - ED frys, 2 mikroer, negativt
2014 - planlagt forsøk i juni avbrutt pga sykdom
2015-16 - ED frys avbrutt/utsatt pga alvorlig sykdom i familien
2017 - siste forsøk planlegges, vurderer EA i stedet for ED
2017-18: så ble jeg sykmeldt pga stress og alt ble lagt på is. Vi går nok videre uten barn
MariHøna er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2013, 21:32   #357
MariHøna
Stadig innom

Sted: Møre og Romsdal
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Krepsen79 Vis innlegg
Jeg er ihvertfall lei vekkerklokka med crinone to ganger i døgnet og progynova tre ganger i døgnet. kl. 7 og kl. 23 er ikke de alarmene jeg er gladest i

Testoman som jeg er så spinner jeg etter at mandag skal komme, 9dpo

Stoor klem til alle andre rugere Vet at disse dagene går i sneglefart. Er tredje måned på rad at jeg har dem. Derfor er jeg også lei vekkerklokka

Er mandag dag 7 etter innsett? Da er vi likt Jeg grugleder meg, sist var venta jeg til dag 11 før jeg testa, denne gangen skal jeg teste første gangen mandag. Egentlig ønsker jeg å vente og slippe usikre testsvar, men skal starte med progesteroninjeksjoner så tidlig som mulig. Så da må jeg på testkarusellen ...det er jo temmelig usikre testsvar så tidlig da.
2012 - ED fersk, 1 mikro, først svak pos., så neg./tidlig sa
2013 - ED frys, 2 mikroer, SA. uke 6
2013 - ED frys, 2 mikroer, negativt
2014 - planlagt forsøk i juni avbrutt pga sykdom
2015-16 - ED frys avbrutt/utsatt pga alvorlig sykdom i familien
2017 - siste forsøk planlegges, vurderer EA i stedet for ED
2017-18: så ble jeg sykmeldt pga stress og alt ble lagt på is. Vi går nok videre uten barn
MariHøna er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2013, 23:07   #358
FrkMarge
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2012
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av MariHøna Vis innlegg
Huffa - trøsteklemikke noen god følelse å ha. Bittelite håp er der, kan jo være at det festa seg veldig sent. Hvilken dag er du da?
Jeg hadde El 11 eller 12 juni og innsett den 17. Det burde vært nok HCG til å lage en strek nå vel om det var vellykket?

Forresten; vil Lutinusen holde tilbake mensen?
---------------------------Mannebytte
2003: Preeklampsi 1997: Preeklampsi
FrkMarge er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-06-2013, 08:37   #359
Krepsen79
Fersk på forum

Medlem siden: Nov 2012
Sted: Sørum
Standard

Frk. Marge: det burde være nok tid det. Har aldri klart å vente så lenge og om jeg skulle klare å vente så har jeg en veldig utålmodig mann

Jeg pleier å teste tidlig for å være sikker på at den begynner negativt og så, forhåpentligvis, mot sterkere og sterkere positiv

Jeg vet ikke om Lutinus holder igjen mensen men progynova gjør det. Jeg har gått på progynova i tre måneder nå men har hatt opphold på 2-3 dager for å få en blødning og skifte slimhinne.
1. IVF neg okt. 2012
4 fryseforsøk 2013 neg.
2. IVF mars 2014 Tyskland, blastocyst dyrking, innsett 2 Blastocyster Positiv test
Krepsen79 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-06-2013, 10:02   #360
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Telemark
Standard

Spennende å følge med dere selv om mitt frys ble negativt. Jeg heier på dere fra sidelinjen Ønsker dere lykke til alle sammen Og det er jo flere her som har testet positivt,det er utrolig moro å lese
Selv starter jeg på nesespray i beg.av august. Tar en timeout i ferien. Er vel lurt med en pause av og til,selv om jeg egentlig hater ventetiden i dette gamet..
Sender alle her en klem god sommer!

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder