Ønskebarn forum  
Gammel 27-06-2013, 07:53   #21
Trippi
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2013
Standard

Gratulerer Lovise83! Så utrolig flott!

Og hei til dere som fortsatt er med i klubben!

Lykke til med spraystart KSV - du er vel snart i gang ?
Jeg er helt fersk så det er godt med noen som går foran og "tråkker opp løypa"
Trippi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 27-06-2013, 20:12   #22
Krølle 77
Stamgjest

Medlem siden: Oct 2009
Standard

Gratulerer, Lovise83!!! Fantastisk at noen kommer i mål!! Nyt voksende mage og kommende mirakel
Ni år med prøving, nedturer, utredning og forsøk har gitt resultater. Etter totalt åtte runder med ivf, icsi, fryseforsøk og avbrutte forsøk har vi fått to nydelige jenter med hjelp av rikshospitalet. Den første i juli 2010 og den andre i desember 2014. Evig takknemlig!
Krølle 77 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 27-06-2013, 20:16   #23
Cathy
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2012
Sted: Oslo
Standard

Gratulerer så mye Lovise83! Det var jo fantastiske nyheter! I det jeg logget meg på i stad, så undret jeg meg faktisk over hvorfor ingen blir gravide mellom forsøk, iallfall veldig sjelden jeg leser om det her inne - og så ser jeg oppdateringen din... Det var hyggelig - masse lykke til!

8 forsøk: hvorav 4 negative, 2 avbrutte, 1. frys og 1 tidlig SA
9. forsøk Maigaard 2015: positiv test!
Endelig mamma!

http://barneonsket.blogspot.no/
Cathy er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 01-07-2013, 08:29   #24
lille_meg79
Stadig innom

lille_meg79 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Standard

Da melder jeg meg inn her. Var stille her inne, kanskje ikke så mye aktivitet om sommeren?
Vi bråbestemte oss for at vi var klare for å begynne på søskenforsøk, og vips var vi i gang. Første dose spray satt i dag tidlig. Har nesten glemt hvordan det var, gruer meg til energien og humøret forsvinner… Har i alle fall vært sånn tidligere forsøk, har jo dessverre litt erfaring. Men til alle som lurer – det er så verdt det! Å bli foreldre er det beste i verden!! Hvis alt går etter planen her blir det uttak i månedskifte jul/aug.
Gleder meg til å bli kjent med dere andre her inne, og måtte dette bli en klubb med mange gode resultater!

Gratulerer til Lovise83

Nå drømmer vi om søsken...
Positiv test i mai 2014 etter flere forsøk, en liten spire med termin på nyåret 2015
lille_meg79 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 02-07-2013, 08:59   #25
Fido
Stadig innom

Medlem siden: Jul 2012
Standard

Gratulerer så masse Louise

Jeg har fått dato hos klinikken så vist alt går etter planene bli det uttak 2 sep og innsetting 6 sep. Men holder med hos dere så lenge. Har bestilt medisiner så de skal jeg hente om ca 14 dager kommer sikkert til å spør dere endel om medisiner etterhvert
2 forsøk des 2013
Fido er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 02-07-2013, 09:31   #26
Trippi
Stadig innom

Medlem siden: Apr 2013
Standard

Vi henta første dose medisiner i går så nå føles ting litt mer virkelige. Begynner å spraye om ca 2 uker, midt i ferien, og spent på hvordan det vil gå. Særlig siden vi skal være en del med familie og venner som ikke vet noen ting. Håper det beste og frykter det værste.

Sikkert mange som er på ferie eller er travelt opptatt med å nyte sommeren siden det er så rolig her inne. Og siden mange sykehus stenger i juli, er det kanskje færre som er satt opp på forsøk rett etter ferien også?
Trippi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 02-07-2013, 16:16   #27
FrkMarge
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2012
Standard

Melder meg inn her jeg også. Vi har netopp fått bekreftet at fryseforsøket vårt nå i juni/juli ikke har vært vellykket, så da er det august som er neste håp...
---------------------------Mannebytte
2003: Preeklampsi 1997: Preeklampsi
FrkMarge er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 03-07-2013, 14:22   #28
FrkMarge
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2012
Standard

Her var det ikke så mye aktivitet enda, naturlig nok... I dag begynte jeg å blø etter siste mislykkede forsøk. Etter en kort tlfsamtale med KK ble det bestemt vannscann på tirsdag.
Håper det kan føre til noe...

Er det noen som vet om "det offentlige" også gir tilbud om kortisonbehandling ved innsett? Har hørt at enkelte klinikker, bl.a. Hausken bruker det?
---------------------------Mannebytte
2003: Preeklampsi 1997: Preeklampsi
FrkMarge er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 03-07-2013, 20:10   #29
lille_meg79
Stadig innom

lille_meg79 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Standard

Tredje dag med spray! So far so good...

Cathy - ser at du også har lav amh. Dette har jeg aldri målt ved tidligere forsøk, men det ble gjort ved oppstart denne gangen. Jeg fikk også verdien 2, som deg. Skjønner at dette er lavt, og foreløpig har de bare godkjent at jeg skal få ett forsøk denne gangen. Har ikke snakket med klinikken om dette, og vet lite om hva det betyr. Kanskje du som er i samme situasjon (eller noen andre som har peiling) kan forklare meg litt hva dette betyr? Ut i fra det jeg har googlet meg til betyr det at jeg kanskje ikke vil få ut så mange egg. Synes for så vidt det er litt rart at dette aldri har vært et tema tidligere, da vi var gjennom mye før vi fikk jenta vår etter vellykket forsøk i 2012. Uansett - blir glad hvis noen kan forklare meg litt!

Flere som er i gang med spray, som meg?

Nå drømmer vi om søsken...
Positiv test i mai 2014 etter flere forsøk, en liten spire med termin på nyåret 2015
lille_meg79 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 04-07-2013, 18:20   #30
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Telemark
Standard

Hei på dere...jeg slenger meg på herlitt usikker på når icsi blir,men regner med å starte på spray i beg.av aug. Fortsatt liten aktivitet her ser jeg,men vi er vel i ventemodus noen og enhver

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder